בשנים האחרונות השתנו ההעדפות של הלקוחות בפניה הרב ערוצית לשירות. במקביל השתנו הדרישות מצד הארגון. טכנולוגיות מוקדי השירות היו חייבות לבצע את ההתאמות הנדרשות. מאת: דורית גולדזנד
התכנית של משרד האוצר להעביר את הטלפוניה הישנה של משרדי הממשלה ויחידות הסמך לטלפוניית IP מנוהלת (התכנית החלה ב-2009, המכרז יצא ב-2014 והסתיים ב-2015), עדיין תקועה בערעורים על זכיית בינת. מאת: אבי וייס
עסקים, שמפעילים מוקדי שירות, (שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מכירות), בין שהמוקד מופעל במיקור חוץ ובין בתוך כתלי העסק, מחפשים פתרונות מתקדמים, יעילים וזולים לשיפור חווית הלקוח. יש כאלה. מאת: מיכאל פנחס
ההתקדמות המהירה של עולם התקשורת והרגולציה יצרה בבת אחת כמות גדולה של 17 ספקיות תקשורת מתחרות עם "רישיון אחוד". בנוסף, פרטנר הודיעה, שהיא נכנסת לתחום פריסת הסיבים עד לבתים ולעסקים. מאת: מיכאל פנחס
התקדמות עולם התקשורת לא פתרה את הבעיה: מה עושים כשהצד השני לא עונה לשיחה. לסטארטאפ MyState יש פתרון המאפשר לראות את מצב המענה של הצד השני (מקבל השיחה). האפליקציה היא בחינם למשתמשים פרטיים. מיכאל פנחס
חב' ביטוח החלה להפעיל מערכת רובוטית חכמה, שהוצבה במקום בני אדם במוקד שירות הלקוחות שלה. המטרה: שמירת חווית לקוח ושימור לקוחות. הצורך להיות זול, תחרותי וגמיש מוביל לפתרונות מסוג רובוט אנושי. מיכאל פנחס
אחת העלויות הכבדות לעסק המספק שירותי תמיכה ללקוחות היא שליחת טכנאי ללקוח / הזמנתו עם המוצר שבאחריות למרכז שירות לקבלת שירות מצוות טכנאים. הסטארטאפ SoluPix חוסך כסף ע"י שימוש בסמארטפון. מאת: מיכאל פנחס
תדיראן טלקום בחרה בשירותי האינטרנט של אמזון - Amazon Web Services - AWS לשמש כפלטפורמת הענן הראשונה (CSP) עליו תפעל מערכת Aeonix. מאת: מערכת Telecom News
בשנים האחרונות הופיעה תופעה המחברת את כל הערוצים הדיגיטליים בצורה חדשה-צ'אט בוט. מהו צ'אט בוט? איך ניתן לשלב צ'אט בוטים בפלטפורמות מסרים? למה תחום פיתוח הבוטים הוא הטרנד החם של 2016? מאת: ישי טנצר
מיקרוסופט החלה להפעיל מע' רובוטית בשם Tay, שתוצב במקום בני אדם במוקדי שירות לקוחות. מהפכת החלפת עובדי המוקדים ברובוט תתרחש בשנים הקרובות. בינתיים ראוי לעבור ל"כל ערוצי"- OmniChannel. מאת: מיכאל פנחס