Telecom News - חברת F5 זכתה בפרס ה-LTE של Telecoms.com לשנת 2013 עבור פתרון שפותח בישראל

חברת F5 זכתה בפרס ה-LTE של Telecoms.com לשנת 2013 עבור פתרון שפותח בישראל

דף הבית >> חידושים הכרזות >> חברת F5 זכתה בפרס ה-LTE של Telecoms.com לשנת 2013 עבור פתרון שפותח בישראל
חברת F5 זכתה בפרס ה-LTE של Telecoms.com לשנת 2013 עבור פתרון שפותח בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 7/7/3,12:00

פאנל שופטים עצמאי בחר את פתרון ה-F5 Traffix Signaling Delivery Controller, אשר פותח בישראל, בקטגוריה "אלמנט ליבת רשת ה-LTE הטוב ביותר".

חברת F5 קיבלה את פרס ה-LTE של אתר Telecoms.com בקטגוריה "אלמנט ליבת רשת ה-LTE הטוב ביותר". הזכייה בפרס הוכרזה במהלך כנס LTE World Summit, שנערך ב-24-26 ביוני 2013 באמסטרדם. הפרס, שניתן עבור פתרון שפותח בישראל, מכיר באלמנטים יוצאי דופן של בתחומם של ליבת הרשת. אלמנטים אלה תורמים להפיכת ה-LTE לאטרקטיבי יותר להתקנה בידי מפעילי תקשורת, וכן תורמים להצלחת הפריסה המסחרית של LTE.

"ל-F5 יש יותר התקנות פעילות מאשר כל ספק אחר בשוק בתחום העברת האותות בפרוטוקול Diameter. פרס זה מחזק את מקומנו כמובילים בשוק", אמר בן וולקוב, סגן נשיא לפיתוח מוצרים ב-F5.  "פתרון ניהול העברת אותות בפרוטוקול Diameter הוא מערכת העצבים של הרשת – הרכיב שמבטיח ביצועים, אמינות ואיכות שירות של הרשת. Traffix של F5 הייתה הראשונה שהתמקדה במאת האחוזים בפתרונות לניהול העברת אותות בפרוטוקול Diameter, ואנו שמחים שהמאמצים שלנו קיבלו הכרה".

F5 Traffix Signaling Delivery Controller - SDC מטפל בכמה מהאתגרים חסרי התקדים של LTE, בפרט בגידול הקבוע בשימוש במכשירי סמארטפון ובצורך של מפעילי תקשורת לנהל את העברת האותות הבלתי נשלטת בין רכיבי הרשת תוך שמירה על ביצועי הרשת .
פתרון ה-F5 Traffix SDC כולל מנוע ניתוב הבודק הקשרים המספק איתות אמין בבקרת עומסים וניראות רשת הנדרשים עבור זיהוי מיידי של בעיות שירות ומניעתן. הפתרון הותקן ברחבי העולם על ידי מפעילי תקשורת, כדי לשלוט בהעברת האותות ברשתות ולספק רמה מיטבית של ביצועי רשת ואמינות.
 
תמונה: צוות F5 מקבל את פרס "אלמנט ליבת רשת ה-LTE הטוב ביותר" של אתר Telecoms.com בכנס LTE World Summit באמסטרדם:
Our Oscar F5
Bookmark and Share