Telecom News - אמזון במבצע בעקבות אפל - מציעה 7 אפליקציות בחינם לאנדרואיד שמחירן היה עד 14.95 דולרים

אמזון במבצע בעקבות אפל - מציעה 7 אפליקציות בחינם לאנדרואיד שמחירן היה עד 14.95 דולרים

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> אמזון במבצע בעקבות אפל - מציעה 7 אפליקציות בחינם לאנדרואיד שמחירן היה עד 14.95 דולרים
מאת: מערכת Telecom News
15/07/13,  00:43
מטרת / הייעוד של התוכנה: עדכון 15.7.13 ערב: המבצע החינמי נגמר. הוא נמשך כיום אחד בלבד. מי שהספיק להוריד בחינם את כל האפליקציות הרוויח למעלה מ-50 דולרים. 

שבוע לאחר הכרזת אפל על 5 אפליקציות בחינם ו-5 משחקים בחינם לרגל יום ההולדת 5 לחנות אפל, אמזון מציעה עתה לראשונה 7 אפליקציות  ממש איכותיות בחינם בחנות שלה עבור מכשירי אנדרואיד.

המוני מחזיקי מכשירי אנדרואיד יוצרים ביקוש גדול לאפליקציות. בדרך כלל הם פונים לגוגל פליי. אולם, זו לא האפשרות היחידה. גם לאמזון יש חנות אפליקציות. אמנם, אין להשוות את המגוון של חנות זו למגוון הענק שיש בגוגל פליי, אך יש לה גם אפליקציות במחירים מוזלים ופה ושם בחינם.

עתה, כשבוע לאחר פרסום מבצע אפל לאייפון,  פרסמה חנות אמזון, שהיא מספקת 7 אפליקציות בחינם לאנדרואיד, אפליקציות איכותיות, שמחירן נע קודם לכן בין 0.99 דולרים ל-14.95 דולרים. מחיר האפליקציה Documents to Go Full Version Key היה עד כה 14.95 דולרים, והאפליקציה PrinterShare Mobile Print על,ה עד כה 12.95 דולרים. לא ידוע  מתי יסתים המבצע החינמי הזה.
שם התוכנה: 7 האפליקציות בחינם הן:
Documents to Go Full Version Key
PrinterShare Mobile Print
WiFi File Explorer Pro
Splashtop Remote Desktop
Splashtop Remote Desktop HD
Tasks N Todos Pro
Spacedraw Key
קישור להורדה: 7 אפליקציות בחינם במבצע חנות אמזון.
מאפייני התוכנה: מגוון של 7 אפליקציות בחינם לאנדרואיד.
הערה: בכל מקרה, יש לספק בחנות אמזון כרטיס אשראי, למרות שהרכישה היא בחינם.
אפליקציות בחינם
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share