Telecom News - חברת Avaya מציגה פתרון כולל בתחום Video Collaboration

חברת Avaya מציגה פתרון כולל בתחום Video Collaboration

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> חברת Avaya מציגה פתרון כולל בתחום Video Collaboration
חברת Avaya מציגה פתרון כולל בתחום Video Collaboration
מאת: מערכת Telecom News, 22.7.13, 21:00אוויה
 
הפתרון פשוט וקל לפריסה ולהפעלה, מיועד לשימוש על בסיס Avaya IP Office ומספק חוויית HD גם ברוחב פס נמוך.
 
אוויה, ספקית גלובלית של תקשורת עסקית ושיתופיות הכריזה על פתרון חדש לשיתופיות בוידאו-Avaya Video Collaboration, על בסיס Avaya IP Office. הפתרון מיועד בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים, בכך שמאפשר שיתוף פעולה עתיר נתונים בין מחשבים, התקנים ניידים ומערכות חדר HD. על פי חברת המחקר IDC, ‏30 אחוז מהחברות הבינוניות, משתמשות כיום במשאבים שונים לשיחות ועידה בווידאו, מעבר לשימוש במצלמות אינטרנט פשוטות. על פי חברת המחקר, מספר החברות הקטנות והבינוניות, המשתמשות בשיתופיות בווידאו, עשוי להכפיל את עצמו בשנה הקרובה.
 
ייחודו של פתרון Avaya Video Collaboration Solution בא לידי ביטוי ביכולת שלו לספק לעסקים קטנים ובינוניים חבילה כוללת, משתלמת וקלה לפריסה, המשלבת יכולות BYOD ‏(Bring Your Own Device) עם מערכות חדר HD. הפתרון של אוויה מסייע בהגברת הפרודוקטיביות, שיפור השירות ללקוח והפחתת העלות הכוללת של ניהול הפעילות העסקית, בזכות היכולות שמספק.

פתרון Avaya Video Collaboration Solution מציע את התכונות הבאות:
  • יכולת אינטגרציה ישירה הכוללת תוכנית חיוג כללית עם Avaya IP Office גרסה 8.1.
  • "חדר ישיבות וירטואלי" עם עד שמונה משתתפים ויכולות הצטרפות בלחיצה מכל מחשב אישי, התקן נייד או מערכת חדר מבוססי-תקנים.
  • הפצה חופשית של לקוחות וידאו למחשבים אישיים, מחשבי Mac והתקנים ניידים נפוצים ביותר, iOS ו-Android, מאפשרת למשתמשים בתוך הארגון ומחוצה לו להצטרף בקלות לפגישות וידאו.
  • שימוש ברוחב פס נמוך, וועידות בווידאו HD רב-משתתפים ושיתוף פעולה עתיר נתונים, באמצעות פרוטוקול SIP/H.323.
  • ניתן לפרוס את הפתרון לשיתוף פעולה גם בתצורת מערכת לחדר וועידות בווידאו HD, להשגת גמישות ותמורה מרביות.
  • היכולת לעבור את חומת האש באופן אוטומטי מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים לקיים מפגשים אישיים עם לקוחות ושותפים שנמצאים מחוץ לרשת שלהם ומסייעת בהידוק הקשרים העסקיים.
  •  
יאיר אריאלי, מנהל פעילות אוויה ישראל: "עד היום, הכריעו בעיקר שיקולי התקציב את אופי שיחות הוועידה, בקרב החברות הקטנות. כיום, ניתן ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת, לקיים שיחות וועידה רבות משתתפים-  באיכות גבוהה ובמחיר משתלם, הודות למערכת החדשה. יכולת השיתופיות העשירה מסייעת להגדיל את הפרודוקטיביות, לשפר את השירות ללקוח ולהקטין את ההוצאה הכוללת של ניהול הפעילות העסקית. פתרון השיתופיות בווידאו של Avaya נחשב ייחודי, בכך שהוא מספק לעסקים קטנים ובינוניים יכולות ניהול לכל נושא ההתחברות למשאבי הארגון, באמצעות התקנים ניידים אישיים - BYOD, במחיר סביר ביותר ופשוט לפריסה".
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס