Telecom News - בשדה התעופה היתרו החלו לעקוב אחר הנוסעים ע"י כרטיסים חכמים

בשדה התעופה היתרו החלו לעקוב אחר הנוסעים ע"י כרטיסים חכמים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> בשדה התעופה היתרו החלו לעקוב אחר הנוסעים ע"י כרטיסים חכמים
בשדה התעופה היתרו החלו לעקוב אחר הנוסעים ע"י כרטיסים חכמים

מעקב אחר טסיםמאת: מערכת Telecom News, 29.07.13, 11:08
 
לנוכח ההוצאות הגדולות של שדה התעופה כתוצאה מאיחורי נוסעים לטיסות והצורך להוריד את המזוודות שלהם מהמטוס, השיק שדה התעופה היתרו כרטיס חכם, שמבטל את הצורך לחפש את הנוסעים ולהודיע בלי הרף הודעות במערכות הכריזה.

אתר The Telegraph  מדווח, שעל ה-Boarding Cards יש ברקוד ומודפסים בו גם פרטים כמו פרטי הנוסע, מס' הטיסה, מס' השער וכו'. במקום שצוותי הקרקע יסרקו  את כרטיסי העלייה למטוס, הם נסרקים ע"י שערים אוטומטיים בשדה התעופה והדבר מאפשר מעקב אחרי הנוסעים.

הפרויקט מתבצע בגלל שלשדה התעופה נגרמים הפסדים גדולים עקב הורדת המזוודות של המאחרים מהמטוסים. זאת מאחר, שהמטוסים צריכים לקבל תורי המתנה חדשים, ונגרמים עיכובים בהמראות.  כל דקה עולה כסף. נוסעים מאחרים כאלה מובילים ל-50 אלף דקות איחור שעלותן 3.5 מיליון ליש"ט בשנה.

עתה, הנוסעים נמצאים כל העת תחת עינו של "האח הגדול". הגעה לשער של פחות מחצי שעה לפני ההמראה גוררת ביטול הטיסה לנוסע. על המסכים בשדה התעופה מופיעות הודעות לנוסעים המאחרים, ששוכחים את עצמם בחנויות הדיוטי פרי.

בניסוי בשבוע החולף בטרמינלים 1 ו-3 של ווירג'ן, היה זיהוי של 44% נוסעים בסכנת איחור מתוך 35,000 הנוסעים.  700 קבלו הודעות שעליהם להגיע מיידית לשערים ול-10 נוסעים הודיעו, שנסיעתם מבוטלת כי לא יספיקו לעבור את הביטחון בזמן כדי להגיע לטיסה.
 
 
 


 


Bookmark and Share