Telecom News - אפל מתכננת להרחיב את אחיזתה בסין

אפל מתכננת להרחיב את אחיזתה בסין

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> אפל מתכננת להרחיב את אחיזתה בסין
אפל מתכננת להרחיב את אחיזתה בסין

השוק הסינימאת: מערכת Telecom News, 31.07.13, 11:50
 
Tim Cook נפגש עם יו"ר China Mobile, הספק הסיני היחיד שעדיין לא מספק אייפונים ואייפדים בסין.

אתר רויטרס מדווח היום, שטים קוק מאפל נפגש ב-30.7.13 בבייג'ין עם Xi Guohua יו"ר צ'יינה מובייל לדון בשת"פ. יתכן, שפגישה זו תסלול את הדרך להפצת מוצרי אפלי ע"י צ'יינה מובייל.

אפל הודיעה בשבוע שעבר, שמכירותיה ברבעון אפריל-יוני בסין, טיוואן והונג קונג צנחו ב-43% לעומת הרבעון הקודם. האזור הזה אחראי ל-13% ממכירות אפל בעולם, או: 5 מיליארד דולרים, שירדו מ-19% בינואר -מרץ 2013.
פחות מחמישית ממשתמשי הסלולר בסין אימצו את 3G. לUnicom הסינית נתח של 38% ולצ'יינה טלקום - 50%.
אנליסטים סבורים, שצ'יינה מובייל יכולה למשוך אליה משתמשי 3G אם תחתום עם אפל על השת"פ.

האימוץ הנמוך של 3G בצ'יינה מובייל מצמצם את רווחיה, במיוחד כאשר משתמשי הסלולר עוברים ממשלוח SMS לאפליקציות נתונים כמו WeChat, שאתר רויטרס טוען שיש לה 300 מיליון משתמשים ואילו אתר techcrunch טוען שיש לה 450 מיליון משתמשים בסין.

טכנולוגיית ה-3G בצ'יינה מובייל, TD-SCDMA, נחותה  מאלה המוצעות ב-Unicom  ובצ'יינה טלקום, שמתבססות על הסטנדרטיים הבינלאומיים של 3G.

כל עסקה בין צ'יינה מובייל לאפל, בנוסף להשקת רישיון 4G ע"י הממשלה הסינית לקראת סוף השנה, עשויים להפוך על פיהן את רווחי 2 החברות בשילוב הפצה רחבה של המוצרים ומהירות אינטרנט גבוהה, ולמשוך משתמשי סמארטפונים חדשים.

במורגן סטנלי מעריכים, שהשוק הנייד בסין יגיע ל-30 מיליארד דולרים ב-2015 עקב ביקוש עצום למשחקים בנייד וסחר אלקטרוני. כיום, עפ"י נתוני מרכז המידע של רשת האינטרנט בסין, 78.5% ממשתמשי האינטרנט בסין עושים זאת דרך הטלפונים הניידים.
 
 
 


 


Bookmark and Share