Telecom News - אפל הסירה את האפליקציה "האידיוטית" S.M.T.H. - Send Me to Heaven

אפל הסירה את האפליקציה "האידיוטית" S.M.T.H. - Send Me to Heaven

דף הבית >> לגיקים >> משחקים חופשיים >> אפל הסירה את האפליקציה "האידיוטית" S.M.T.H. - Send Me to Heaven
מאת: מערכת Telecom News
06/08/13,  20:12
מטרת / הייעוד של התוכנה: אפל הסירה מהאפסטור את האפליקציה "האידיוטית" S.M.T.H. - Send Me to Heaven, אך היא נמצאת עדיין בחנות גוגל פליי. כך דיווח היום אתר החדשות הבריטי  The Independent.

ניתן להגדיר את האפליקציה הזו בהחלט כאפליקציה מטומטמת לחלוטין, אך מפתחיה הגדירו אותה כ"משחק ספורט". האפליקציה מעודדת את המשתמשים להשליך בכוח את הסמארטפון (המאד יקר שלהם) באוויר הכי גבוה, לגובה שהם מעיזים, תוך שימוש בסנסורים במכשיר לרשום את הגובה שהושג. כך, אפשר לאתגר חברים ולהמר על הגבהים.

אפל הסירה את האפליקציה בנימוק ש"היא מועדדת התנהגות המובילה לנזק למכשיר". אפל, כנראה, דואגת יותר לשלום המכשירים מאשר גוגל, או אולי בוטחת פחות מגוגל במשתמשים.
שם התוכנה: S.M.T.H. - Send Me to Heaven -  שלח אותי לשמיים (או לגן-עדן...).
קישור להורדה: לאנדרואיד
מאפייני התוכנה: המפתחים מעודדים את המשתמשים לפתוח את ה-GPS כדי שיקבע היכן נעשו הזריקות הללו ותוצאותיהן. זאת, לקראת תחרות אפשרית ברמת העיר והמדינה...

אלה שמורידים את האפליקציה צריכים להצהיר, שההורדה היא על אחריותם בלבד, להיזהר לא לפצוע את עצמם או את האחרים, להתאמן קודם כדי להשיג תוצאות טובות וכמובן להשיג ביטוח...

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share