Telecom News - איזה אפליקציות Apple רוצה שהעולם לא ישתמש בהן?

איזה אפליקציות Apple רוצה שהעולם לא ישתמש בהן?

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> איזה אפליקציות Apple רוצה שהעולם לא ישתמש בהן?
איזה אפליקציות Apple רוצה שהעולם לא ישתמש בהן?


Appleמאת: מערכת Telecom News, 07.08.13, 14:45
 
קיימות אפליקציות שונות' שאפל מנסה למנוע מהעולם לעשות בהן שימוש, אך הן, בחלקן "נועזות", נמצאות עדיין בחנות גוגל.

אתמול דיווחנו על האפליקציה "האידיוטית" בחינם S.M.T.H. - Send Me to Heaven, שהוסרה מהאפסטור. האפליקציה, שהוגדרה ע"י מפתחיה כ"משחק ספורט",  מעודדת את המשתמשים להשליך בכוח את הסמארטפון היקר שלהם באוויר הכי גבוה שאפשר תוך שימוש בסנסורים במכשיר לרשום את הגבהים. הנימוק של אפל היה: "האפליקציה מעודדת התנהגות המובילה לנזק במכשיר". מסתבר אם כן, ש-Apple דואגת כאן יותר לשלום המכשירים מאשר גוגל, או שאולי בוטחת פחות מגוגל במשתמשים...

היום מדווח אתר ה-Telegraph, וחושף מידע על אפליקציות נוספות שנדחו או הוסרו ע"י Apple. להלן דוגמאות מתוכן, רק כאלה שעדיין ניתן למצוא להורדה להלן בחנות גוגל פליי. ליד תיאור כל אפליקציה מובא הנימוק להסרה של Apple:

Tawkon Radiation Detector: האפליקציה בחינם מחשבת את החשיפה לקרינה אלקטרומגנטית מטלפונים סלולריים ומאנטנות של טלפונים סלולריים. היא מסכמת, בהסתמך על תנאים סביבתיים, מרחק מהאנטנות ומידת השימוש במכשיר הנייד, לכמה קרינה נחשף המשתמש בסמאטרפון. הרעיון הוא לסייע למשתמשים המודאגים לבדוק את מידת החשיפה שלהם.
הנימוק לדחייה של Apple: "חשש להפחדת המשתמשים ולגרימת בלבול". נו. באמת...
האפליקציה מכונה בגוגל פליי בשם: Tawkon - Track Phone Radiation, וגוגל כנראה לא חוששת מהממצאים, במיוחד כשמדובר בקרינה בלתי-מיננת שלא מזיקה.

Wikileaks: הדרך להגיע לקריאת חומרים חסויים וחשאיים. האפליקציה בחינם מספקת גישה לאתר Wikileaks, ומתירה לקרוא מסמכים סודיים על הדרך...
הנימוק של Apple לדחיה: "האפליקציה מהווה איום פוטנציאלי על משתמשי האייפון ולא עומדת בתנאים של אי-התקפות על הזולת". בגוגל פליי יש כמה גרסאות, זו בשם WikiLeaks News מומלצת שם ביותר.

I am Rich: האפליקציה הזו לא עושה דבר חוץ מלעלות אלף דולרים. אנשים שיש להם יותר מדי כסף, שלא יודעים מה לעשות איתו, משלמים על האפליקציה והיא מופיעה כיהלום אדום ברקע עם האימרה: "אני עשיר".
הנימוק של אפל לדחיה: לא נמסר נימוק. אבל הגיוני שהסיבה לכך ברורה: רק 8 משתמשים הורידה אותה לפני ההסרה.
אולם, בגוגל פליי היא מופיעה בחינם! וסמל היהלום האדום הנוצץ יכול להזכיר למשתמש שהוא יכול היה להרשות לעצמו...

Pocket Girlfriend: האפליקציה בחינם היא תמונה של אישה מושכת במיוחד שמגיבה למשתמשים. המשתמש יכול לבחור "Girlfriend" מכמה תמונות של נשים בלבוש חשוף, אם ננקוט בלשון המעטה... יש תגובות מובנות ויש אפשרות להכניס תגובות של המשתמש ועוד.
הנימוק של אפל לדחיה: ראתה באפליקציה פגיעה בנשים, או כנראה הייתה יותר מודאגת מסוג הגברים שיוריד את האפליקציה.
אולם, בחנות גוגל קיימות דווקא כמה וכמה גרסאות אפילו נועזות יותר מאשר Pocket Girlfriend Lite.

Dirty Fingers: זו אפליקציה של בחורה בביקיני המנקה כתמים מהמסך. הנחת האצבע על המסך מובילה לטביעת אצבע ולהופעת הבחורה בביקיני המנקה אותה.
הנימוק של אפל לדחיה: האפליקציה גסה.
אולם, בחנות גוגל האפליקציה Dirty Fingers - Live Wallpaper נמצאת, ומוצעת ב-7.46 ש"ח.

הערה: אתר הטלגרף פרסם את הנושא הנ"ל היום. עם זאת, חבר פורום רוטר zed3 מפנה לכתבה, שפורסמה זה מכבר באתר Complex, ומפרטת 25 אפליקציות, שהוסרו ע"י אפל.
 


 


Bookmark and Share