Telecom News - הצבעות בעלי שליטה בשוק ההון יערכו באינטרנט

הצבעות בעלי שליטה בשוק ההון יערכו באינטרנט

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> הצבעות בעלי שליטה בשוק ההון יערכו באינטרנט
הצבעות בעלי שליטה בשוק ההון יערכו באינטרנט
מאת: חיים חביב, 7.8.13, 21:00משה גפני - ח"כ
 
ועדת המדע והטכנולוגיה אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק לניירות ערך, מערכת הצבעה אלקטרונית.
 
ועדת המדע והטכנולוגיה אישרה היום את הצעת החוק לניירות ערך, מערכת הצבעה אלקטרונית, לקראת אישורו בקריאה שנייה ושלישית. עפ"י נוסח הצעת החוק, בעלי אופציות בורסאיות, כולל אלו המחזיקים בשברירי אחוזים, יוכלו להשתתף באופן פעיל בהצבעות בהם מתקבלות החלטות הנוגעות לאופן ניהול האופציות אשר בבעלותם; זאת, בדרך של הצבעה אלקטרונית ישירות מהמחשב הביתי.

עד כה נדרשו בעלי המניות להשתתף בפועל (פיזית) בישיבות בעלי האופציות ועל כן במקרים רבים נמנעו רבים מבעלי המניות לממש את זכאותם.
 
יו"ר הרשות לניירות ערך, שמואל האוזר: "מבחינתנו העיקרון המנחה הוא שצריך לעשות כל שניתן כדי לעורר, מצד אחד, את השוק ובמקביל לשמור על האינטרסים של המשקיעים. זו הסיבה שהיום אנחנו מבקשים לעשות צעד נוסף כדי לקדם את הנגישות הצרכנית עבור בעלי המניות בדרך שתאפשר להם להיות שותף ומעורב הרבה יותר בקבלת החלטות משמעותיות וכל זאת באופן שיקל על התהליך, יוזיל אותו ויחסוך זמן".
 
יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה, ח"כ משה גפני (בתמונה) הגיב על הצעת החוק: "היוזמה בהכללה היא רעיון מבורך שיש בו כדי לקדם את הנגישות עבור בעלי האופציות בהתאם לרוח התקופה והקדמה הטכנולוגית. יחד אם זאת חייבים לוודא כי אין בהצעת החוק כדי לפגוע בפרטיותם של המצביעים במערכת האלקטרונית".
 
 
מחשוב



 
 
Bookmark and Share