Telecom News - התביעה נגד SnapChat: האם שידור חוזר של המאבק על הבעלות של פייסבוק?

התביעה נגד SnapChat: האם שידור חוזר של המאבק על הבעלות של פייסבוק?

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> התביעה נגד SnapChat: האם שידור חוזר של המאבק על הבעלות של פייסבוק?
התביעה נגד SnapChat: האם שידור חוזר של המאבק על הבעלות של פייסבוק?

תביעהמאת: מערכת Telecom News, 13.08.13, 00:32
 
מאבק משפטי חדש על הבעלות של האפליקציה המצליחה SnapChat, שמזכיר את התביעה נגד מארק צוקרברג במקרה של פייסבוק. פרנק בראון תובע מ-2 הבעלים הקיימים 20% מהבעלות של האפליקציה למסרים מיניים המוערכת ב-800 מיליון דולרים.

אתר theguardian פרסם אתמול מידע לגבי תביעה בעמק הסיליקון בארה"ב. נראה, שהסאגה של התביעה לגבי פייסבוק חוזרת בצורה דומה להפליא ביחס לאפליקציית SnapChat.

האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון SnapChat היא אפליקציית מסרים לצ'ט מהיר - להתכתבות "קלילה וזורמת", שצברה מוניטין כזירה להחלפת הודעות ותמונות בעלות אופי מיני (סקסטינג). למרות אופיה המיני, היא נפוצה מאד וקיימת ב-19% מכל האייפונים ונשלחים דרכה 50 מיליון הודעות ביום.

לפי ה-theguardian, הוגשה תביעה בעמק הסיליקון בה התברר, ש-Frank Brown ו-Evan Spiegel פגשו את Bobby Murphy, כולם חברים מסטאנפורד, באביב 2011, אבל באוגוסט התפרקה החבילה. שפיגל ומרפי המשיכו לפתח את סנאפצ'ט ללא בראון

בראון טוען, שהוא הניח, שכאשר הם רשמו את החברה החדשה שלהם Toyopa Group במקום הקודמת FutureFreshmen, הם ציינו את כל 3 השמות. אולם הסתבר לו, שהם רשמו אותה רק על שמותיהם והתחלקו בבעלות של 60% לשפיגל ו-40% למרפי. בראון תובע עתה לקבל 20%.

בראון טוען, שהרעיון כולו שעמד מאחורי האפליקציה היה שלו, שהרעיון של הלוגו היה שלו, ושהוא הדריך את שפיגל בנושא ספציפי זה. הוא גם טוען, שהוא נשא בזמנו בתואר Chief Marketing Officer והיה אחראי לתהליכי הוצאת הפטנט של SnapChat.

שפיגל ומרפי טוענים, שרעיונות הם חסרי ערך ללא הוצאתם אל הפועל ושההדרכה של מי מהם בנושא הלוגו היא לא עיצוב הלוגו.

הדרמה המשפטית נמצאת רק בחיתוליה, ולא נותר אלא להמתין ולראות האם "הסיפור של פייסבוק" יחזור כאן בדמות של SnapChat.


 
 
 


 


Bookmark and Share