Telecom News - גוגל חסמה בשנית את אפליקציית ווינדוספון ליוטיוב

גוגל חסמה בשנית את אפליקציית ווינדוספון ליוטיוב

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> גוגל חסמה בשנית את אפליקציית ווינדוספון ליוטיוב
גוגל חסמה בשנית את אפליקציית ווינדוספון ליוטיוב

יוטיובמאת:מערכת Telecom News16.08.13, 14:22
 
אפליקציית יוטיוב הרשמית, שפותחה ע"י מיקרוסופט לווינדוספון, נחסמה אתמול שוב ע"י גוגל, לאחר שמיקרוסופט השיקה אותה מחדש השבוע והצהירה, שמילאה את דרישות גוגל מהחסימה הראשונה.

אתר theguardian מדווח, שכאשר מיקרוסופט השיקה לראשונה בחודש מאי את אפליקציית יוטיוב לווינדוספון, חסמה גוגל את האפליקציה. זאת, מאחר שלטענתה, מיקרוסופט לא כללה בה תמיכה בשידור פרסומות ויכולת ראויה להורדת סרטוני וידאו.

עתה 2 החברות מורידות את הכפפות: מיקרוסופט בחרה שלא לשתף פעולה עם גוגל בתיקון "הפגמים", והשיקה לפני 3 ימים את האפליקציה מחדש עם תמיכה בפרסומות. אולם, לאחר יומיים גוגל שוב חסמה את האפליקציה בנימוק של אי עמידה בתקנון השימוש של גוגל, אי שדרוג לתמיכה ב-HTML5  ועוד עדכונים הנחוצים לחווייה מלאה בצפייה ביוטיוב. כלומר, גוגל מדגישה, שמיקרוסופט התרשלה בפיתוח אפליקציה פגומה ולא ביצעה את העדכונים הנדרשים.

מיקרוסופט טוענת מצידה, שאי אפשר לעמוד בדרישות של גוגל ושגוגל יודעת מזה, ובנוסף, גוגל נאבקת כל הזמן במערכת ההפעלה ווינדוספון 8, כך שתהיינה עבורה פחות  ופחות אפשרויות שימוש באפליקציות בהשוואה לאנדרואיד ול-iOS, ושגוגל מתאמצת לעשות הכל כדי להפריע למיקרוסופט להתחבר ליוטיוב ולג'ימייל. היא דוחה את טענת גוגל, שלא כדאי להשקיע בפיתוח אפליקציות לשוק הווינדוספון הקטן לטעמה של גוגל, וסבורה שגוגל עושה ככל יכולתה למנוע ממנה פיתוח של שוק אפליקציות ראוי למשתמשי הווינדוספון. עם זאת נמסר, ש-2 החברות תעבודנה יחד כדי לפתור את הבעיה. עד אז אין שוב למשתמשי הווינדוספון אפליקציית יוטיוב.
 
 
 
מורידים את הכפפות

 





 
 
Bookmark and Share