Telecom News - המהפכה הבאה של VMware כבר כאן

המהפכה הבאה של VMware כבר כאן

דף הבית >> חידושים הכרזות >> המהפכה הבאה של VMware כבר כאן
המהפכה הבאה של VMware כבר כאן
מאת: מערכת Telecom News, 27.8.13, 18:00VMware
 
חברת VMware שוב מקדימה וחושפת את פלטפורמת NSX ה-  לווירטואליזציה של שכבת התקשורת והאבטחה.
 
במסגרת אירוע VMworld US 2013 השנתי, המתקיים בימים אלו בסן פרנסיסקו, מכריזה חברת VMware על פלטפורמת VMware NSX, לווירטואליזציה של שכבת התקשורת והאבטחה. פלטפורמה זו תמנף את תשתית הרשת של הארגון, במטרה לאפשר רמות שרות חדשות ושיפור המהירות, הזריזות התפעולית והחיסכון הכספי, כפי שהושג בוירטואליזציית רובד המחשוב.
 
הפלטפורמה החדשה של VMware מספקת הפרדה מלאה בין החומרה לבין שרותי הרשת המסופקים בתוכנה. השירותים אשר מוצעים על ידי VMware יכללו שירותי רשת מתקדמים ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר ובשילוב מיטב התכונות של Nicira NVP ו–VMware vCloud Networking and Security בפלטפורמה מאוחדת אחת.
 
"ההכרזה החשובה הזו מבססת את חברת VMware כמובילה בתחום ה-SDN -  Software Defined Networking. לקוחות מצפים מ- VMware ללא פחות ממהפכה בתחום התקשורת, בדומה למהפכה שהובילה החברה בתחום השרתים, כך שתאפשר פישוט פריסת וניהול מערכי התקשורת ואבטחת המידע בארגונים", כך אמר רענן ביבר, מנכ"ל VMware ישראל. עוד הוסיף רענן כי "זוהי אבן דרך חשובה בדרך לחזון החברה - SDDC ליצירת שכבת תוכנה בין מרכיבי החומרה של ה- Data center (שרתים, אחסון, רשת, אבטחה) לבין הרכיבים הווירטואליים שלו. חברות תקשורת ואבטחה מהמובילות בעולם כבר הכריזו שיתמכו ב NSX".
 
סטיבן מולני, סגן נשיא VMware העולמית: "נוכח המעבר של עסקים למחשוב ענן, לא ניתן להשלים עם מצב שבו הרשת חוסמת חידושים ומאיטה תהליכים עסקיים. על הפעילות ברשת להתפתח ולהתבסס יותר על תהליכים אוטומטיים. פלטפורמת הווירטואליזציה לרשת VMware NSX, מספקת פתרון תוכנה חכם, הממנף את תשתית ה IP הקיימת וכן את הרחבת קהילת השותפים, המספקים את השירותים הטובים ביותר מסוגם, כדי להרים את הרף של תהליכי העבודה ברשת".

למידע נוסף – כאן.



 
 
Bookmark and Share