Telecom News - Vertu תשווק עם פרארי 2,013 סמארטפונים יוקרתיים

Vertu תשווק עם פרארי 2,013 סמארטפונים יוקרתיים

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> Vertu תשווק עם פרארי 2,013 סמארטפונים יוקרתיים
Vertu תשווק עם פרארי סדרת 2,013 סמארטפונים יוקרתיים

פרארימאת: מערכת Telecom News, 01.09.13, 16:50

סמארטפון Vertu Ti Ferrari הוא תוצאה של שת"פ בין יצרנית הטלפונים היוקרתית Vertu לבין החברה האיטלקית היוקרתית  Ferrari לייצור מכוניות ספורט ומירוץ.

אתר themalayamailonline דיווח היום, שיצרנית הטלפונים Vertu תייצר סמארטפון יוקרתי, שהעיצוב הקדמי והאחורי שלו נעשה תחת השראה של הרכב Ferrari F12 berlinetta בתמונה למטה ותשווק רק 2,103 סמארטפונים. 
למשל, פרארי סיפקה את העור בצבע אדום ושחור, שהוא למעשה משמש לריפוד המושבים במכונית הספורט, עבור הנרתיק של הסמאטרפון. Vertu טיפלה בעור כדי שיהיה עמיד ונוח לשימוש כנרתיק.

גוף הסמאטרפון  בצבעי פרארי אדום ושחור עשוי מטיטניום, מתכת קלה, מבריקה, חזקה מאד ועמידה בפני קורוזיה, שפרארי משתמשת בה להגן על על חלקים שונים ברכב מחום קיצוני וחיכוך. 

הסמארטפון בצידו האחורי מעוצב לאור הקווים האירודינאמיים של F12berlietta, כאשר הפנסים הקדמיים של המכונית הזו מוקמו במצלמת הסמארטפון.

חוץ מהחומרים האיכותיים והעיצוב האמנותי, תכונות הסמארטפון Vertu Ti Ferrari לא יוצאות דופן במיוחד. 
המפרט הטכני הוא כדלקמן:
מסך 3.7 אינץ'.
מצלמה אחורית 8 מגהפיקסל.
מצלמה קדמית לווידאו צ'ט 1.3 מגהפיקסל.
מערכת הפעלה אנדרואיד 4.0
קישוריות לבלוטוס, WiFi ו-3G.

למסך יש את הצבעים האופייניים של פרארי ואפליקציית Vertu for Ferrari מספקת גישה לעדכונים של חברת פרארי. השעון על המסך מעוצב כמו ה-tachometer של F12berlinetta ויש 4 רינגטונים לפי הקול האופייני של המנוע grand tourer V12. 

למי שהפרוטה מצויה בידו, המחיר טרם נקבע...

הרכב F12berlinetta של פרארי:
 
מכונית פרארי







 
 
Bookmark and Share