Telecom News - ברכת שנה טובה לקוראינו

ברכת שנה טובה לקוראינו

דף הבית >> מאגר כתבות ראשיות >> ברכות >> ברכת שנה טובה לקוראינו
שנה טובה, שנת שפע והגשמת חלומות - לכל קוראינו!
מאת: מערכת Telecom News, 23.09.14, 17:00שנה טובה

מערכת Telecom News מאחלת לקוראים שנה טובה ומתוקה, מלאה בחדשות תקשורת והייטק, חדשות מעניינות, בלעדיות ומספקות ערך לקוראים.  

האתר יתעדכן עד כניסת החג ולאחר מכן במוצאי ראש השנה ויפעל גם בחול המועד סוכות.

למצגת ברכת החג לקוראים - כאן

האתר יצא לדרך אך לפני כשנה וחצי שנה וסוגר את שנת תשע"ד עם 7,769 ידיעות, סקירות ומאמרים, רובם מקוריים, ראשוניים או בלעדיים, שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר, שמכסים את כל התחומים, שהבטחנו, שיהיו במוקד הדיווח עבורכם (בראש השנה תשע"ג היו באתר 4,080 ידיעות). דהיינו: אין נושא בעולם הייטק, שאין בו בין עשרות עד מאות פריטי מידע.

אנו סוגרים את שנת תשע"ד עם מעל ל- 60 אלף "קוראים ייחודיים" לחודש (בראש השנה תשע"ג עמדנו על 26 אלף קוראים ייחודיים). זאת, תוך עלייה מתמדת ורציפה בהיקף הקוראים ובנאמנות של הגולשים לאתר, מכל קצוות הקשת של מקצועות ההייטק בארץ ובעולם. בזכותכם ובזכות צוות הכתבים הגדול, המתנדב והמסור (המפורט במדור "מי אנחנו") הפכנו לעיתון מקוון מוביל בהייטק הישראלי. 

האתר מכיל את כל הכלים החברתיים החדישים ביותר הקיימים ומספק לקוראים יכולות משוב, דיווח, תגובה וקישור מתקדמים, ברוח עולם ההייטק והסטארטאפים (Startup Nation).  

שילחו מאמר לחברים - אם אתם חושבים שזה יעניין אותם. טקבקו - אם יש לכם מה לספר לאחרים בטוקבק ו\או בשילוב פוסט בפייסבוק או ציוץ בטוויטר. מעוניינים לכתוב ברכה או מסר אישי לאתר? פתחו את "ספר האורחים". יש לכם דבר חשוב ובלעדי לדווח לנו - השתמשו ב"מייל האדום". מחפשים אירועים, מפגשים וכנסים בתחומי ההייטק? תמצאו אותם בלוח האירועים. מעוניינים לכתוב "כתבת אורח" באתר? הנחיות לכתיבה תמצאו כאן.

התכנים המקוריים והבלעדיים והכיסוי הרחב של עולם ההייטק, על כל היבטיו, עם אלפי מאמרים מקצועיים, נמצאים בתפריטים הפנימיים של האתר (עשרות תפריטי משנה, מסודרים לפי נושאים). כך, שתוכלו למצוא בקלות מה שמעניין אתכם. יש גם כלי חיפוש פנימי באתר, אם אתם מחפשים ומתעניינים בנושא ספציפי, כי לעיתים קשה לאתר נושא ספציפי מסוים בגוגל חיפוש. המענה לצרכי הקוראים ולתחומי העניין של הקוראים הם הדבר היחיד שמכווין את צוות הכותבים באתר. 

בשנת תשע"ה אנו מקווים לצעוד להישגים נוספים, בעזרתכם ועבורכם.  
 
שנה טובה!



 
 
Bookmark and Share