Telecom News - מיקרוסופט הגישה בקשה לפטנט נעילת מכשירים ניידים מרחוק

מיקרוסופט הגישה בקשה לפטנט נעילת מכשירים ניידים מרחוק

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> מיקרוסופט הגישה בקשה לפטנט נעילת מכשירים ניידים מרחוק
מיקרוסופט הגישה בקשה לפטנט נעילת מכשירים ניידים מרחוק

בקרה מרחוקמאת:מערכת Telecom News03.09.13, 02:11
 
ראשונים לדווח: הפטנט יאפשר, במיוחד להורים, פיקוח מרחוק בלתי מוגבל על אפשרויות השימוש בסמארטפונים ובטאבלטים של ילדיהם, כולל בקרה ונעילה מרחוק.

מיקרוסופט הגישה בארה"ב ביום 29.8.13 בקשה מס' 2013225152 לפטנט המיועד במיוחד עבור הורים, שמחפשים דרכים לבקר ולנטר את השימושים, שעושים ילידיהם בסמארטפונים ובטאבלטים שלהם. 
הפטנט, אם יתקבל, ואם יעשה בו שימוש ע"י מיקרוסופט, איננו מוגבל למעשה רק ליחסי הורה - ילד, אלא יכול להיות מופעל ביחסי עובד -מעביד, מורה - תלמיד  וגם לפיקוח עצמי של המשתמש על מכשיריו.

ההורים יוכלו להשתמש בפטנט בלוח בקרה מרכזי dashboard כדי לפקח על המכשירים של הילדים כדי שהם לא יבזבזו כספים על רכישות בתוך אפליקציות, על מוצרים ברשת וכד'. התוכנה תוכל לכוון את ההגבלות למשל על השימוש בלילות ועל היכולת להתקשר למספרים מסויימים,  לנעול את המסך בפרקי זמן מסוימים ולבטל אפשרות של משחקים, הודעות טקסט, דוא"ל, אפליקציות של רשתות חברתיות וכד'. זאת, באופן קבוע או לתקופות זמן ומיקום מסוימים, למשל בלילה או בזמן הלימודים בבית הספר. אפשר יהיה לכוון את זמני הפיקוח מראש ולהסיר פיקוח בסיסמא או במחווה. הלוח המרכזי יכלול אפשרות מעקב אחר המכשירים של כל אחד מבני המשפחה, שהוחלט שמכשיריהם יפוקחו, פירוט ההגבלות והתרעה על חריגות מההגבלות מבחינת כמות שיחות, הודעות וכד', וכמובן אפשרות נעילה מרחוק. השינויים בלוח הבקרה יהיו מאובטחים ויוכלו להתבצע ע"י הרשאות  כמו מדד ביומטרי או קוד.
 
פיקוח על שימוש בטאבלט
 


 





 
 
Bookmark and Share