Telecom News - החלה מגמת פיתוח אפליקציות למחיקת תמונות ופוסטים מהרשתות החברתיות

החלה מגמת פיתוח אפליקציות למחיקת תמונות ופוסטים מהרשתות החברתיות

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> החלה מגמת פיתוח אפליקציות למחיקת תמונות ופוסטים מהרשתות החברתיות
החלה מגמה של פיתוח אפליקציות המעלימות תמונות ופוסטים מהרשתות החברתיות לאחר פרק זמן נקוב

אפליקציותמאת: מערכת Telecom News, 11.09.13, 00:50
 
המוטיבציה: דאגה הולכת וגוברת לפרטיות בקרב המשתמשים, שרוצים יותר אפשרויות לפיקוח ובקרה על הפוסטים, התמונות וקטעי הווידאו, שהם מעלים לרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר.

מה שייחד עד כה את האפליקציה בחינם SnapChat הפופולרית, הייתה האפשרות לשלוח תמונות ולהעלים אותן תוך שניות ודקות. האפליקציה החינמית הזו מאפשרת צ'ט מהיר, כולל תמונות, תוך קביעת הזמן המוגדר מראש בו יראו הנמענים את ההודעות ויגיבו. זו הייתה האפליקציה הראשונה שאיפשרה זאת.

עתה האפליקציה הזו לא לבד. מפתחי אפליקציות מתחילים לגלות את הפוטנציאל של שירות המוחק הודעות ותמונות לאחר פרק זמן מוגדר והם נכנסים לתחום זה. הם מתחילים לפתח אפליקציות בהן אפשר להעלים פוסטים לאחר פרקי זמן מסוימים או עבור ציבורים מסוימים. זאת מאחר, שכיום יש יותר ויותר אנשים הרוצים לפקח על זהות אלה, שרואים את התכנים שהם שולחים, ועל פרקי הזמן בהם הם יכולים לראות אותם. יותר ויותר אנשים חושבים כיום על הפרטיות שלהם. להלן דוגמאות:

האפליקציה בחינם לאייפון Secret.li  היא אפליקציה חדשה, ששוחררה בסוף אוגוסט, להצפנת תמונות בפייסבוק. היא מאפשרת למשתמשים לצלם תמונה באייפון, לשים אותה בפייסבוק ולקבוע מתי היא תיעלם משם - שעה, יום או שבוע. כמו כן, הם יכולים להחליט מי יראה את התמונה ולכמה זמן. מי שאינו מורשה יראה תמונה מטושטשת. אחרי שהתמונה נמחקת היא נעלמת גם מפייסבוק וגם מהאפליקציה.

האפליקציה בחינם Spirit for Twitter,  היא אפליקציה חדשה מלפני כמה ימים, שמאפשרת להוסיף תיוג לציוץ כמו "5m", "10h", "3d", כך שהציוץ יעלם לאחר 3 ימים, 10 שעות או 5 דקות בהתאמה. בנוסף לנושא הפרטיות, מחיקת הציוצים חשובה גם עקב העובדה, שציוצים רבים מאבדים את הרלבנטיות שלהם לאורך זמן.

גם בפייסבוק שמו לב זה מכבר להצלחה של SnapChat, והשיקו, לאחר ש-SnapChat צברה פופולריות, אפליקציה בחינם בשם Facebook Poke המאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות, תמונות ווידאו ולהחליט לכמה זמן ניתן יהיה לצפות בהם.

סביר להניח, שנראה בקרוב יותר ויותר אפליקציות כאלה המכוונות לשמירת הפרטיות ולפיקוח של המשתמשים על התכנים, שהם מעלים לרשתות החברתיות.
 
 
 


 


Bookmark and Share