Telecom News - אינטל מטמיעה מדע במדע בדיוני - פרטים ראשונים על פרויקט הרובוטים

אינטל מטמיעה מדע במדע בדיוני - פרטים ראשונים על פרויקט הרובוטים

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> אינטל מטמיעה מדע במדע בדיוני - פרטים ראשונים על פרויקט הרובוטים
אינטל מטמיעה מדע במדע בדיוני - פרטים ראשונים על פרויקט הרובוטים
רובוט
מאת: מערכת Telecom News, 14.09.13, 20:00

אינטל תשיק את הפרויקט העתידני - Twenty-first Century Robot בשבוע הבא בניו יורק. זה יכול להיראות כסרט מדע בדיוני, אבל בפורום המפתחים של אינטל בסן-פרנציסקו הסתבר, שאנשים יוכלו  לייצר רובוט בקוד פתוח לגבי העיצוב והבינה המלאכותית ולהדפיסו בתלת-מימד.

המטרות, שאולי נראות כרגע מטורפות לחלוטין, של פרויקט Twenty-first Century Robot, הן לאפשר לכל אחד ליצור רובוטים, לשנות אותם, לשתף אותם ברשת ולאפשר הדפסת 3D שלהם בעיצובים שונים.
העתידן של אינטל
אתר theinquirer דיווח אתמול מסן-פרנציסקו על כינוס פורום המפתחים של אינטל: IDF - Intel Developer Forum. בכנס הציג העתידן של אינטל Brian David Johnson (בתמונה משמאל) את הפרויקט, שכבר החל לקרום עור וגידים. הפרויקט שואף באמצעות הרובוט לטשטש את הקו בין האנושות לטכנולוגיה, כך שהרובוט יעבור אינטראקציות עם בני אדם ועם רובוטים אחרים. אנשים יוכלו בשימוש בהדפסת 3D וקוד פתוח בחומרה ובתוכנה לגבי העיצוב והבינה המלאכותית (AI) לבנות רובוט ולכתוב אפליקציות לרובוט הזה.

מסתבר, שאינטל כבר החלה לפני עשור לקדם את הרעיון ולעבוד עם חוקרים בעולם לגבי איך אנשים יוכלו לפעול עם רובוטים. עתה היא יצרה אב-טיפוס של רובוט אמיתי, רובוט  עם בינה מלאכותית הנקרא בשם ג'ימי (Jimmy), תחת המחשבה מה יקרה אם ייצורו יהיה כולו בקוד פתוח, כשהוא יהיה חברתי באופן מלא. להלן השרטוט שלו בתמונות למטה שהוצגו בפורום. אינטל גם יצרה אב-טיפוס של סוג אחר של רובוט בשם פול (Paul), שיכול "לדבר" עם ג'ימי ולעבור אינטראקציות איתו. המסר הוא: תחשבו מה יקרה כאשר רובוטים כאלה יהיו כולם בקוד פתוח.

Intel's 21st century robot project shown off at IDF - Jimmy and Paul
אינטל תשיק את הפרויקט בשבוע הבא בניו יורק. מנקודה זו ניתן יהיה להוריד חומרים מהרשת, שיספקו את השלבים לבניית רובוטים כמו ג'ימי. ה"חלקים" של ג'ימי יהיו ברשת, כך שאפשר יהיה לבנות אותו ולהדפיסו בתלת מימד בקוד פתוח. רובוטים נוספים לבניה יסופקו בעתיד, כאשר אינטל תתן לאנשים מארזים לבניית רובוטים ותאפשר להם לשתף את העיצובים עם אנשים אחרים.

דמיינו את העתיד עם רובוטים - עצבו אותם, הדפיסו אותם, תכנתו אותם ושתפו אותם.

עם זאת, אינטל לא מסרה מה יעשו הרובוטים הללו.
 
Intel's 21st century robot project shown off at IDF designs - jimmy prototype

2 התמונות הן מאתר theinquirer.


 





 
 
Bookmark and Share