Telecom News - אופיס דיפו משיקה אתר מכירות online

אופיס דיפו משיקה אתר מכירות online

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> אופיס דיפו משיקה אתר מכירות online
אופיס דיפו משיקה אתר מכירות online
מאת: מערכת Telecom News, 23.9.13, 09:00אופיס דיפו
  
לראשונה תמכור באתר המכירות האקטיבי גם  מוצרי חשמל "לבנים": מקררים, תנורים, מיקרוגלים, מייבשים ומכונות כביסה, במחירים השווים לכל כיס.
  
אופיס דיפו משיקה בימים אלה אתר מכירות online  (אונליין) אשר  יציע לראשונה לצד המוצרים הנמכרים ברשת ציוד  ורהוט משרדי, מכשירי כתיבה וציוד היקפי גם מגוון מוצרי חשמל "לבנים" של מיטב המותגים והיצרנים הבינלאומיים. הליין הלבן יכלול בין היתר: מקררים, תנורים, מיקרוגלים,  מייבשי כביסה ומכונות כביסה, במחירים אטרקטיביים, השווים לכל כיס.
 
האתר נגיש, נוח, מהיר ומתקדם  ומציע למשתמש מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות שונות בהן אופיס דיפו פועלת, עם דגש על מוצרים לבית ולמשרד החל מסוכר, קפה  ותה ועד למכונות הקפה, מקררים ושולחנות עבודה. בנוסף, מציע האתר לגולשים מגוון אופציות לרכישה באתר: מכירה אישית אשר נפתחת במחיר התחלתי נמוך ביותר  והגולשים יכולים להציע את ההצעה הטובה ביותר. בנוסף, בכל יום יוצע מוצר אחר במחיר אטרקטיבי רק לגולשי האתר. 
 
זמן האספקה לכלל המוצרים שירכשו דרך האתר של אופיס דיפו יעמוד על עד 12 ימי עסקים, ללא תוספת תשלום על הובלת המוצרים. כמו כן לקוחות שיאספו את המוצרים שרכש דרך האתר מאחד הסניפים יזכה להנחה של 5%.
 
המחירים לרכישה דרך אתר המכירות יהיו זהים ברובם למחירים ברשת החנויות הפרושות ברחבי הארץ.  
  
לדברי אלי קידר, מנכ"ל אופיס דיפו: "אנו רואים באתר המכירות החדש מנוע צמיחה משמעותי. נשווק מוצרים במחירים הזולים בעשרות אחוזים מהשוק ומהאתרי המכירות הקיימים בישראל. הכוונה היא להפוך לגורם משמעותי במכירות האון ליין בישראל".
 
עוד מוסיף אלי קידר:" מבדיקה שערכנו עולה כי לקוחות אופיס דיפו רואים באתר מכירתי חווית קנייה והפיכת תהליך המכירה לנגיש ומהיר יותר, אנו צופים כי עד סוף שנת 2013 יהווה האתר כ 12% ממכירות החברה".
 
לינק לאתר החדש – כאן.

רשת "אופיס דיפו" נרכשה לפני כשנה ע"י איש העסקים אבי מלכה. הרשת מונה כיום 34 חנויות הממוקמות במרכזי הקניות ובקניונים. כל חנויות הרשת מציעות את תנאי הקניה הטובים ביותר. בנוסף, מאפשרת "אופיס דיפו" קניה נוחה ומהירה באמצעות הזמנה טלפונית, פקס ואתר האינטרנט.
Bookmark and Share