Telecom News - Cotap-Work Messaging-אפליקציה בחינם למסרים קבוצתיים לצוותי עבודה

Cotap-Work Messaging-אפליקציה בחינם למסרים קבוצתיים לצוותי עבודה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> Cotap-Work Messaging-אפליקציה בחינם למסרים קבוצתיים לצוותי עבודה
מאת: מערכת Telecom News
05/10/13,  10:35
מטרת / הייעוד של התוכנה: לאפשר לצוותי עבודה בארגון להיות בקשר מכל מקום.
שם התוכנה: Cotap - Work Messaging
קישור להורדה: לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: בניגוד לאפליקציות למסרים קבוצתיים אחרות, שדורשות הכנסה ידנית של אנשים ופרטיהם, האפליקציה בחינם לאייפון Cotap סורקת את ספר הטלפונים והדוא"ל ומוסיפה אוטומטית לרשימה ארגונית כל אחד שיש לו את אותו הדומיין של מקום העבודה כמו זה של המשתמש. כך יהיו ברשימה המשותפת גם כל אלה שהועברו אליה גם ע"י משתמשים אחרים באפליקציה. כך גם לא צריך להציע "חברות" בקבוצה באופן פרטני לכל אחד ואחד. האפליקציה מאפשרת לתקשר בין קבוצות העבודה ללא צורך לחייג ולהשתמש במספרי טלפון. היא מודיעה שנכנסת הודעה וניתן לצפות בכל ההודעות הקשורות לקבוצות באפליקציה. חסרון: מי שמשתמש בפלטפורמות דוא"ל כמו ג'ימייל או יאהו לא יכול להשתמש באפליקציה זו. 

הערה: האפליקציה היא בחינם. אולם, יתכן ויהיה צורך באיזשהו חוזה אם הארגון עצמו ירצה לאמץ באופן גורף את הפלטפורמה. אם הארגון לא יערוך חוזה, עדיין העובדים יוכלו להשתמש באפליקציה בחינם בשירות הבסיסי שלה. זאת, בדומה לאפליקציה עסקית נוספת של מודל רשת ארגונית חברתית Yammer, שנמכרה למיקרוסופט ב-1.2 מיליארד דולרים. האפליקציה בחינם Yammer - כאן.

הסטארטאפ Cotap, שמייסדו הוא Jim Patterson, שהיה מנהל המוצר ב-Yammer, רוצה להיות ה-GroupMe של עולם העסקים.

בעתיד תצא גם גרסה לאנדרואיד.


מסכי Cotap


מסך Cotap
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share