Telecom News - הושקו בישראל: GALAXY Note III ו- GALAXY Gear

הושקו בישראל: GALAXY Note III ו- GALAXY Gear

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> הושקו בישראל: GALAXY Note III ו- GALAXY Gear
הושקו בישראל: GALAXY Note III ו- GALAXY Gear
 מאת: חיים חביב, 10.10.13, 10:00

עדכון 2.11.13: סמסונג הודיעה, שמכרה 5 מיליון יחידות של הפאבלט Galaxy Note 3 בחודש הראשון להשקתו.גלקסי נוט 3

הלהיטים החדשים ישווקו בשוק הפתוח החל מהיום, ובמפעילות הסלולריות הגדולות החל מה -15.10.2013. השקת המכשיר תלווה במבצע שדרוג בו ניתן יהיה לקבל זיכוי על מכשיר ישן ובנוסף, וכן תוענק חצי שנה של שימוש חינם ב-SMART VOD  של סמסונג.
 
סמסונג השיקה אמש בישראל את הפאבלט  GALAXY Note III, דגם חדש בסדרת ה- Note, המציג תכונות חדשניות שנועדו לסייע למשתמשים לנהל את חייהם בצורה פשוטה ואינטואיטיבית. למכשיר מסך גדול ואיכותי המספק חוויית צפייה מהנה לצד יכולות עבודה מרשימות בריבוי משימות.
 
המכשיר ישווק במגוון ערוצים: רשת חנויות סמסונג, אתרי הסחר וחנויות מובילות החל ממחר ובמפעילות הסלולאריות אורנג' , סלקום ופלאפון החל מהשבוע הבא, 15.10.2013. מחיר המכשיר יעמוד על 3999 ₪.
 
המשדרגים לדגם החדש יוכלו לקבל זיכוי על מכשיר ישן, וכן
יקבלו במתנה חצי שנה של שימוש במאגר התוכן העשיר -SMART VOD  של סמסונג.
 
קובי כליף, מנהל חטיבת המובייל, סמסונג ישראל: "הדגם הראשון של ה- GALAXY Note הגדיר קטגוריית מכשירים חכמים חדשה לגמרי ופרץ גבולות בעולם המובייל. הסדרה זכתה להצלחה מסחררת בזכות תכונות מתקדמות ואיכותיות אשר מאפשרות לצרכן לנהל את חיי היומיום בצורה קלה ואינטראקטיבית יותר. מכשיר ה- GALAXY Note III החדש מביא לקפיצת מדרגה באמצעות חידושים טכנולוגים אשר מאפשרים למשתמש לבצע דברים שלא היו אפשריים בעבר. העיצוב החדשני והצבעים המגוונים הופכים אותו לאטרקטיבי אל מול הקהל הצעיר, התוכן הרב על גבי המסך החדש מעניק לו ערך מוסף ועולם האינטרנט העשיר שבו הופך אותו לכלי עבודה נוח ויעיל. מכלול התכונות כולו הוא שהופך את ה- Galaxy NoteIII לפלטפורמה המושלמת למשתמש הצעיר בחיי היומיום העמוסים והמגוונים."
 
מה כולל ה- GALAXY Note III ?
למכשיר תצוגת full HD Super AMOLED רחבה (5.7 אינץ'), מכשיר דק (8.3 מ"מ), קל משקל (168 גרם), ומצויד בסוללה עוצמתית (3,200mAh). למכשיר מצלמה אחורית באיכות 13 מגה פיקסל עם טכנולוגיית ייצוב חכם ופלאש CRI LED רב עוצמה. ה- GALAXY Note III מאפשר למשתמשים לצלם תמונות מקצועיות גם בתנאי תאורה ירודים ובזמן פעילות אינטנסיבית. הדגם החדש  מצויד בזיכרון 3GB RAM, הגדול ביותר בתעשייה, ומספק רמות חסרות תקדים של מהירות וביצועים.
 
ה- GALAXY Note III מאופיין בעיצוב יוקרתי. המכשיר כולל כיסוי אחורי דמוי-עור רך ונעים למגע. מכשירי GALAXY Note III יוצעו בגווני שחור, לבן וורוד. סמסונג תציע במועד ההשקה כיסוי בצבעים נוספים.
 
הדגם החדש מציע את עט ה- S Pen עם ביצועים מרשימים, חוויית רישום משולבת טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת ביצוע שלל פעולות שוטפות בקליק אחד. העט המתקדם מעצים את ממשק התקשורת בין הטלפון והמשתמש באמצעות כלי בקרה וקלט שימושי במיוחד. העט מהווה אלמנט מרכזי באינטראקציה של המשתמש עם המכשיר ומקל מאוד בביצוע מטלות יומיומיות.
 
כך לדוגמא, לחיצה פשוטה על לחצן S Pen כשקצה העט מרחף מעל המסך גורמת לפתיחת ממשק פקודת אוויר, תפריט מעגלי עם חמישה כלים שימושיים ויעילים לביצוע פשוט ומהיר של מגוון מטלות. אין צורך לעבור בין מסכים שונים, לזכור פקודות או לשוטט בתפריטים מורכבים. ממשק פקודת אוויר מספק גישה לאפשרויות הבאות:

·       תזכיר פעולה מאפשר למשתמשים לכתוב הערה בכתב יד, ולאחר מכן לבצע באופן אוטומטי פעולה קשורה או להמיר את כתב היד לתוכן דיגיטלי. ניתן להשתמש בתזכיר פעולה כדי להתקשר למספר, לשמור פרטי איש קשר, לאתר כתובת במפה, לבצע חיפוש באינטרנט, לשמור מטלות ברשימה ועוד.
·       אלבום הדבקות מאפשר למשתמשים לארגן בצורה מרוכזת תכנים ומידע ממגוון מקורות, כולל אתרי אינטרנט, סרטוני YouTube ופריטי גלריה כדי שיוכלו לעיין בהם בשלב מאוחר יותר במיקום מרכזי אחד. בכל פעם שמבוצעת שמירה של תוכן לשימוש עתידי, נשמרים באלבום ההדבקות גם חומרי המקור או כתובת URL כדי לאפשר למשתמשים לעיין ולהשתמש בחומרים המקוריים.
·       בחירה באפשרות כתיבה על המסך גורמת למערכת לבצע צילום מלא של המסך הנוכחי שמוצג במכשיר ומאפשרת למשתמש לכתוב על המסך המצולם הערות או מידע נוסף.
·       מאתר S מאפשר למשתמשים לבצע חיפוש מקיף בכל סוגי התכנים המאוחסנים במכשיר. על ידי הזנת מילת מפתח או הגדרת מסננים כגון תאריך, מיקום וסוג התוכן, יכולים המשתמשים לחפש מסמכים, אירועים, שיחות ואפילו דפי עזרה במקום מרכזי אחד. כמו כן, באמצעות מאתר S ניתן גם לחפש תכנים בכתב יד באפליקציות ההערות והתזכירים, ואף לחפש סמלים ונוסחאות.
·       חלונית עט מאפשרת להשתמש בעט S Pen לא רק לציור תרשימים וכתיבת הערות, אלא גם לפתיחת חלונית אפליקציה קטנה המספקת חווית ריבוי משימות אמיתית. על ידי שרטוט חלון בגודל הרצוי בכל חלק של המסך, יכולים המשתמשים לפתוח בחלון נפרד אפליקציה נוספת כגון מחשבון, YouTube או דפדפן מבלי לקטוע את הפעילות העיקרית.
 
לרישום מתקדם של הערות, אפליקציית S Note החדשה מספקת פתרון מקיף המאפשר למשתמשים לכתוב, לערוך ולארגן הערות ולאחר מכן לעיין בהן בנוחות בסיוע ממשק ידידותי ואפשרות Easy Chart. אפליקציית S Note ניתנת לסנכרון עם Evernote או עם חשבון Samsung כדי לאפשר גישה ממספר מכשירים שונים. ניתן גם להעתיק חלקי תמונות מהרשת או מהגלריה של Note 3 באמצעות אפשרות חיתוך חכם משופרת, שמאפשרת למשתמשים לסמן אובייקט בתמונה המקורית ולהמיר אותו לפריט תוכן נפרד ומדויק.
 
המסך הגדול מספק חוויית צפייה אחרת
המסך המוגדל של ה GALAXY Note III נתמך במספר שיפורים שימושיים ויעילים המאפשרים למשתמש למצות אותו בצורה מלאה. מסך Full HD Super AMOLED בגודל 5.7 אינץ', מספק חוויית צפייה מרהיבה בהצגת תכני Full HD, קריאה ברמת חדות יוצאת מן הכלל, ומשטח ייחודי ליצירת תכנים.
 
תצוגת מגזין משמשת להצגת עדכוני חדשות, מדיה חברתית, בידור ותכנים בזמן אמת ומאופיינת ברמה גבוהה של התאמה אישית. התצוגה פותחה בשותפות עם Flipboard, ומספקת למשתמשים חוויית צריכת תוכן משולבת בפורמט דמוי-מגזין מודרני ודינמי.
 
משתמשי GALAXY Note GALAXY Note III  ייהנו ממספר יכולות ריבוי משימות מתקדמות:
·       אפשרות ריבוי החלונות החדשה, מאפשרת למשתמשים לעבור בצורה חלקה ומהירה בין אפליקציות שונות מבלי לסגור את החלון הנוכחי ולעבור לחלון נפרד, וליהנות משיפור ניכר ביעילות ומהזדמנויות חדשות לשיתוף פעולה בין אפליקציות. המכשיר מאפשר גם לפתוח את אותה אפליקציה בשני חלונות שונים במקביל. לדוגמה, ניתן לקרוא חדשות בדפדפן בחלון אחד ולבצע חיפוש באינטרנט בחלון השני, או לשלוח הודעה לחבר באמצעות ChatON בחלון אחד ובמקביל לקרוא הודעה מחבר אחר.
·       ממשק ריבוי חלונות מאפשר לגרור פריטים בין החלונות. משתמשים יכולים לגרור ולשחרר תכנים כגון טקסט או תמונות מחלון אחד למשנה באופן מיידי.
·       אפשרות חלונית עט שבתפריט פקודת אוויר מוסיפה שכבה נוספת לחוויית ריבוי המשימות של GALAXY Note III. משתמשים יכולים לשרטט חלון על גבי המסך באמצעות העט ולהשתמש בחלון שיצרו לפתיחת אפליקציות שונות מבלי לקטוע את פעילותם הנוכחית.
 
Samsung KNOX לאיתור מכשיר
ה- GALAXY Note III מגיע עם אפשרויות פרטיות ואבטחה משופרות של Samsung KNOX. בהפעלת Samsung KNOX, יכולים המשתמשים להריץ ולאחסן אפליקציות ונתונים רגישים ולעבוד בתחומי סביבת הרצה מוגנת (container). בתחומי 'המיכל' נשמרת רמת אבטחה גבוהה ומסופקת הגנה מפני תוכנות מזיקות והתקפות פישינג מקוונות, כמו גם ניסיונות פריצה פיזיים למכשיר במקרה של אובדן או גניבה. לדוגמה, משתמשים יכולים לאחסן ב'מיכל' תכנים פרטיים ללא חשש מזליגת מידע כתוצאה מפריצה לטלפון. כמו כן, משתמשים יכולים לאחסן אפליקציות תאגידיות ונתונים עסקיים כגון דואר אלקטרוני, אנשי קשר ויומן, ולאפשר לאנשי מחלקת IT לנהל את המיכל שלהם. תכונות אלו הופכות את GALAXY Note III למכשיר BOYD (Bring-Your-Own-Device to work) מושלם.
 
למכשיר יכולת איתור מכשיר משופרת המאפשרת למשתמש להשבית את הטלפון במקרה אובדן או גניבה. שיפור במנגנון אימות המשתמש אינו מאפשר ביצוע שחזור הגדרות יצרן בטלפון גנוב, והמשתמשים יכולים לעקוב או למחוק את הנתונים במכשיר שלהם ממחשב מרוחק בכל מקרה של אובדן או גניבה.
 גלקסי גיר
שעון ה- GALAXY Gear
במקביל השיקה סמסונג בישראל את שעון ה- GALAXY Gear, מכשיר נלווה שנועד לסייע למשתמשים לשלב בצורה ייחודית את חוויית Samsung GALAXY בחיי היומיום שלהם.

ה- GALAXY Gear של סמסונג, הנענד כשעון יד, משלב קישוריות חכמה בין מכשירים, התקנים, טכנולוגיות ייעודיות ועיצוב אופנתי באביזר נלווה מתקדם יחיד.

מוקדם עדיין להעריך את הצלחתו בישראל ובעולם, והציבור הרחב יידרש, ככל הנראה, להסתגל אליו בהדרגה.
 
השעון החדש ישווק בישראל החל מה- 15.10.2013  במחיר של 1999 ₪.

הרוכשים את ה- Gear עם ה- Galaxy note III ישלמו עבור 2 המכשירים סך של  5399 ₪.
 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים