Telecom News - לזוכה פרס נובל בפיסיקה ד"ר פיטר היגס אין טלפון סלולרי או מחשב

לזוכה פרס נובל בפיסיקה ד"ר פיטר היגס אין טלפון סלולרי או מחשב

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> לזוכה פרס נובל בפיסיקה ד"ר פיטר היגס אין טלפון סלולרי או מחשב
לזוכה פרס נובל בפיסיקה ד"ר פיטר היגס אין טלפון סלולרי או מחשב!
מאת: מערכת Telecom News, 12.10.13, 12:49פיטר הייגס
 
לד"ר Peter Higgs, שזכה עם ד"ר Francois Englert על גילוי תופעת החלקיק האלוהי "God Particle" או Higgs Boson  -  בוסון היגס, אין בבעלות מכשיר סלולרי או מחשב מתוך בחירה אישית.

פיטר היגס מאוניברסיטת אדינבורו ידע אחרון ובאיחור ניכר על זכייתו בפרס נובל לפיסיקה לשנת 2013 על גילוי חלקיק המספק לשאר החלקיקים את המסה שלהם. 
היגס היה הראשון בשנת 1964 שהתווה באופן ברור את קיומו של החלקיק, שנמצא לפני שנה ב-2 ניסויים שונים במאיץ חלקיקים, כך דווח היום באתר aninews. אמנם, ד"ר היגס היה בחופשה, אך הוא איננו מחזיק בבעלותו מכשיר סלולר (או מחשב אישי) מתוך בחירה ולכן לא ניתן היה לתפוס ולידע אותו בזמן אמת. חלק מאמצעי התקשורת דיווחו, שהזוכה "ירד למחתרת ומסתתר". אך, למעשה,הוא בכלל לא ידע...

על הזכיה נודע לו כאשר חזר הביתה והשכנה שלו ברכה אותו על כך. הוא למד על פרטי זכייתו מההודעות שהושארו עבורו בטלפון הנייח בביתו.

מסתבר, שלא צריך להיות בעל סמארטפונים/טאבלטים/לפטופים כדי לזכות בפרס היוקרתי. יתר על כן, זוכה הפרס יודע, קרוב לוודאי, שהסמארטפונים הורסים את החיים הפרטיים, ובוחר לחיות את חייו בשקט ובשלווה במיוחד כשהוא בחופשה ולא נותן למכשירים הללו להשפיע על חייו. מי שרוצה לדבר איתו שיחייג לקווי ויקבל מענה כשהוא בביתו.
 

What is a Higgs Boson?






 
 
Bookmark and Share