מחקר באירופה: כ-60% ממשתמשי האינטרנט ביבשת קונים ברשת
מאת: מערכת Telecom News, 15.10.13, 23:05
מחקר אירופאי, שפורסם היום לגבי שנת 2012 מגלה, שבגדים, מוצרי ספורט ומוצרי צריכה הם הנפוצים ביותר בקניות ברשת. מוצרי מזון הם בתחתית.
מחקר של Eurostat תחת הכותרת: Europe Year of Citizens 2013, שפורסם היום, מצביע על כמה ממצאים מעניינים לגבי דפוסי הקנייה של האירופאים באינטרנט.
1 מכל 3 משתמשי אינטרנט באירופה קונים בגדים ברשת ורק 1 מתוך 10 קונים מזון ברשת.
בריטניה ונורבגיה הן המדינות בהן שיעור הקונים ברשת הוא הגבוה ביותר. מנגד, ברומניה ובבולגריה פחות מ-20% ממשתמשי האינטרנט ביצעו לפחות קנייה אחת ברשת ב-2012. ראוי לזכור, שבאירופה יש מדינות, שחלק ניכר מהאוכלוסייה שלהן לא משתמש באינטרנט. למשל, בשנת 2012 נמצא, שכ-65% מהיוונים לא השתמשו מעולם באינטרנט.
אחוז משתמשי האינטרנט באירופה שקונים ברשת: ס"ה 59% ממשתמשי האינטרנט ביבשת.
מדינה |
אחוז הקונים ברשת |
מדינה |
אחזו הקונים ברשת |
בריטניה |
82% |
סלובניה |
49% |
נורבגיה |
80% |
פולין |
47% |
שבדיה |
79% |
צ'כיה |
43% |
דנמרק |
79% |
ספרד |
43% |
גרמניה |
77% |
לטביה |
37% |
לוקסמבורג |
73% |
קרואטיה |
36% |
פינלנד |
72% |
יוון |
36% |
צרפת |
69% |
קפריסין |
35% |
הולנד |
69% |
הונגריה |
35% |
מלטה |
63% |
פורטוגל |
35% |
אוסטריה |
60% |
ליטא |
30% |
אירלנד |
57% |
אסטוניה |
29% |
איסלנד |
56% |
איטליה |
29% |
סלובקיה |
56% |
בולגריה |
17% |
בלגיה |
55% |
רומניה |
11% |
שיעור הקניות ברשת לפי סוג הרכישה בקרב משתמשי האינטרנט בשנים 2008 לעומת 2012:
סוג |
2008 |
2012 |
בגדים, דברי ספורט, מוצרים |
21% |
32% |
נסיעות, חופשת, מלונות |
21% |
32% |
ספרים, מגזינים, e-learning |
19% |
23% |
מזון |
6% |
9% |
בשנת 2012:
בגרמניה נרכשו בגדים, ספורט ומוצרים בשיעור הגבוה ביותר: 49%
בשבדיה נרכשו נסיעות, חופשות ומלונות בשיעור הגבוה ביותר: 60%
בלוקסמבורג נרכשו ספרים, ומגזינים בשיעור הגבוה ביותר: 47%
בשבדיה נרכש מזון בשיעור הגבוה ביותר: 21%
על המצב העגום של הסחר האלקטרוני בישראל ניתן לקרוא - כאן.
|
|
| | |
|
|