Telecom News - בכירי פייסבוק אורחי הנשיא

בכירי פייסבוק אורחי הנשיא

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> בכירי פייסבוק אורחי הנשיא
בכירי פייסבוק אורחי הנשיא

פגישת הנשיא עם ניקולא מנדלסון מפייסבוק
מאת: חיים חביב, 16.1013, 15:47
 
נשיא המדינה קרא לפייסבוק להרחיב ולרכוש חברות ישראליות נוספות.
 
נשיא המדינה נפגש הבוקר עם משלחת בכירה של פייסבוק בראשות ניקולא מנדלסון, סגנית נשיא פייסבוק לאירופה והמזרח התיכון ועם משלחת בכירה, שנלוותה אליה לישראל.

הפגישה מתקיימת על רקע רכישת חברת ההזנק הישראלית אונאבו (Onavo) בתמורה ל- 150-200 מיליון דולרים, וההודעה על פתיחת מרכז פיתוח בישראל.
 
הנשיא ברך על ההשקעה המשמעותית של פייסבוק בישראל, וקרא לחברה להמשיך ולהשקיע בחברות ישראליות, ביזמים צעירים ובתעשיית ההייטק: "הקמת מרכז פיתוח של פייסבוק בישראל תתרום משמעותית לפייסבוק. מתוך המחסור במשאבי טבע בישראל צמחו מיטב המוחות, שבנו את תעשיית הייטק המשגשגת. השקעתכם בישראל היא רק ההתחלה. לסטארטאפים הישראלים פוטנציאל עצום לתעשיית היזמות הבינלאומית ולפייסבוק, ואני מברך על כך".  
 
מנדלסון הדגישה, כי בהנהלת פייסבוק מעריכים מאד את תעשיית היזמות הישראלית ומוצאים בה פוטנציאל עצום: "פייסבוק נדהמה לראות כמה כשרון קיים במדינה כל כך קטנה כמו ישראל. זוהי החלטה עצומה במשמעותה עבור פייסבוק לפתוח לראשונה מרכז מחקר ופיתוח מחוץ לארצות הברית. בחרנו בישראל מתוך ידיעה כי מיטב הכישרונות נמצאים פה. החברה הישראלית אונאבו, שרכשנו עם הידע הנרחב שלה בדחיסת נתונים, תסייע לפייסבוק להגשים את חזונה ולהתחבר למספר רב ככל שניתן של גולשים בעולם ובכלל זה כמובן באפריקה ובמזרח התיכון. אנו מצפים בכיליון עיניים להקמת צוות "פייסבוק ישראל" בחודשים ובשנים הקרובות".
 
מנדלסון התעניינה בהוויה הישראלית המעודדת יזמות וביקשה לשמוע מהנשיא כיצד מדינות אחרות יכולות להגיע להישגים טכנולוגים ופיתוחים משמעותיים כמו ישראל. הנשיא השיב בחיוך, כי התכונה הבולטת ביותר של הישראלים היא החוצפה וחוסר שביעות רצון, שמעודדים חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסא: "הישראלים שואפים תמיד ללמוד, לחקור ולפרוץ גבולות. החוצפה הישראלית אינה נותנת מנוח. היזמות היא ב DNA  שלנו".
 
תמונה: נשיא המדינה, שמעון פרס עם ס/נשיא פייסבוק ניקולא מנדלסון
צילום: יוסף אבי יאיר אנגל
 
 
 
 


 


Bookmark and Share