Telecom News - שירותי בנקאות הם הפופולאריים ביותר בקרב מחזיקי מכשירים ניידים חכמים

שירותי בנקאות הם הפופולאריים ביותר בקרב מחזיקי מכשירים ניידים חכמים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> שירותי בנקאות הם הפופולאריים ביותר בקרב מחזיקי מכשירים ניידים חכמים
שירותי בנקאות הם הפופולאריים ביותר בקרב מחזיקי מכשירים ניידים חכמים בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 22.10.13, 22:30Mastercard
 
63% מהישראלים המחזיקים בסמארטפון או טאבלט נעזרו בשירותים אלו בחודש האחרון. גברים מאמצים שירותים במכשירים ניידים במידה רבה יותר מנשים.

מבין הישראלים המחזיקים "מכשיר נייד חכם" (סמארטפון או טאבלט), 56.6% מהם מחזיקים רק בסמארטפון, 7.2% רק בטאבלט, ו-36.2% מחזיקים בסמארטפון וגם בטאבלט. כך עולה מסקר מיוחד של מסטרקארד, שבחן את מידת השימוש, שמבצעים ישראלים בשירותים ניידים שונים.

עוד עולה מהסקר כי הנטיה להשתמש בטאבלט בנוסף לסמארטפון עולה עם הגיל - 68% מהישראלים בגילאי 18-24 ו-66.7% מהישראלים בגילאי 25-34 המחזיקים במכשיר נייד חכם הינם בעלי סמארטפון בלבד, בעוד 52.6% מהישראלים בגילאי 35-44 ו-42.2% מהישראלים בגילאי 65 ומעלה מחזיקים בסמארטפון וגם בטאבלט.

הסקר, שבוצע עבור מסטרקארד בידי TRI מחקרים אסטרטגיים, בדק מהי מידת השימוש של בעלי מכשירים ניידים חכמים באפליקציות או באתרים המותאמים במיוחד למכשירים ניידים חכמים, במספר שירותים. תוצאות הסקר מצביעות על כך, ששירותי בנקאות ניידים הינם השירות הנייד הפופולארי ביותר, כאשר 63.2% מהמחזיקים במכשירים ניידים חכמים הצהירו כי ביצעו לפחות פעולה בנקאית אחת במהלך החודש האחרון באמצעות המכשיר הנייד שלהם (כגון בדיקת מצב העו"ש, העברת כספים, הפקדת צ'קים באמצעות האפליקציה ועוד). 39.4% מבעלי המכשירים החכמים נעזרו בהם בחודש האחרון לצורך תשלום על חניה, ו-16.8% מהם הצהירו כי במהלך החודש האחרון הזמינו מונית באמצעות אפליקציה במכשיר הנייד.
 
האם בחודש האחרון השתמשת לפחות פעם אחת באפליקציה המותקנת בטלפון הסלולרי/ טאבלט או אתר המותאם לגלישה סלולרית לצורך.. כן
 
שירותי בנקאות (למשל: בדיקת העו"ש, העברת כספים, הפקדת צ'קים) 63.2%
שירותי חניה סלולרית (למשל: פנגו, סלופארק) 39.4%
הזמנת כרטיסים לקולנוע 27.7%
תשלום חשבונות שוטפים (למשל: חשבון חשמל, חשבונות לעירייה) 22.4%
הזמנת מוניות (למשל: גט טקסי, אפליקציית ישראכרט, ביפטקסי) 16.8%
ביצוע צ'ק אין מוקדם לטיסות (בכל חברת תעופה) 12.1%
 
מתוצאות הסקר עולה כי גברים נוטים לאמץ שימוש בשירותים ניידים באופן מהיר יותר מנשים: 73.7% מהגברים המחזיקים במכשיר חכם נייד משתמשים בשירותי בנקאות ניידים, בעוד 52.4% עושות כן; 44.3% מהגברים משתמשים בשירותי חניה במכשיר הנייד, בעוד 34.4% מהנשים עושות כן; 28.8% מהגברים משלמים חשבונות באמצעות המכשיר הנייד החכם, לעומת 16.4% מהנשים; ו-22.4% מהגברים מזמינים מוניות באמצעות אפליקציות ניידות, אך רק 11.2% מהנשים נעזרות בשירותים אלו.


 
שימוש בנייד
Bookmark and Share