Telecom News - השמועות לגבי Galaxy 5S: האם יהיה גלקסי 5S בעל מסך גמיש?

השמועות לגבי Galaxy 5S: האם יהיה גלקסי 5S בעל מסך גמיש?

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> השמועות לגבי Galaxy 5S: האם יהיה גלקסי 5S בעל מסך גמיש?
השמועות לגבי Galaxy 5S: האם יהיה לו מסך גמיש?
מאת: מערכת Telecom News, 2.11.13, 16:01

עדכון 26.2.14: חשיפת גלקסי S5 על כל תכונותיו - כאן.סמסונג

עם סיום השקת Nexus 5 מתחילה סמסונג לתפוס תאוצה ברשת בכל הקשור להשקת הסמארטפון העתידי שלה ה-Galaxy 5S בעוד חודשים ספורים. סיכום השמועות מובא להלן.

לאחר ההשקה של ה-Nexus 5 של גוגל ו-LG, מתפנה הרשת לדון בתכונות, שתהיינה בסמארטפון העתידי של סמסונג, שאמור להיות מושק בחודשים הקרובים, יתכן כבר בינואר-פברואר 2014. להלן כמה מהשמועות הרצות ברשת לגבי תכונותיו של המכשיר החדש:

1) פלטפורמת הדור החדש של Exynos 5 עם מעבד 8 ליבות  64 ביט. היא תאפשר לספק למכשיר קיבולת זיכרון גדולה מאד, שחשובה לגלישה ברשת, למשחקים ולהארכת חיי הסוללה.

2) מערכת הפעלה אנדרואיד 4.4 קיט-קט. אין ספק, שיעשה שימוש במערכת ההפעלה החדשה, שהוטמעה ב-Nexus 5. היא תאפשר גלישה מהירה, שימוש מהיר באפליקציות, צילום מהיר של כמויות גדולות מאד של תמונות ועוד. אולם מנגד, נטען, שיעשה שימוש במערכת קומבינציה של Tizen-Firefox מבוססת HTML5 במכשירים העתידיים ובגלקסי 5S יעשה שימוש במערכת Tizen.

3) מצלמה של  16 מגהפיקסל עם מייצב תמונה אופטי כמו ב-Nexus 5. תכונה זו מפחיתה טשטוש ומסייעת לתפוס תמונה ברורה. יש הטוענים שלא יהיה מייצב אופטי.

4) במצלמה החדשה יהיה שימוש בטכנולוגיה החדשה של סמסונג - ISOCELL, שמתמודדת היטב עם צילום בתאורה נמוכה, וללא הגדלת גודל המצלמה מכווצת את הפיקסלים לשיפור איכות התמונות.

5) יש הטוענים, שגוף המכשיר יהיה כנראה עשוי מפלסטיק ולא יהיה גוף מתכתי, שהוא איכותי יותר. יש הטוענים ההפך. יש הטוענים שתהיינה 2 גרסאות: פלסטיק ומתכת.

6) לגבי המסך, לסמארטפון הנוכחי יש כבר רזולוציה וכמות פיקסלים לאינץ' גבוהות. סביר להניח, שזה ישאר כך, אם כי יש הטוענים, שיהיה מסך של 2560X1440 פיקסל כ-560 ppi, אך האם המסך יהיה מסך גמיש? הסיכוי קטן למדי. התכונה הזו לא נראה שתהיה מוכנה למסות גדולות של ייצור הגלקסי 5S. בנוסף, יש הטוענים, שהמסך יהיה גדול מ-5 אינץ' ולמעשה המכשיר יהיה פאבלט כנראה בגודל 5.25 אינץ'.

7)  יש חילוקי דעות ברשת לגבי התשובה לשאלה: האם יהיה למכשיר קורא טביעת אצבע? יש הטוענים, שהמכשיר יגיע דווקא עם סורק עין - סורק קשתית Iris.

8) המסך יהיה ברזולוציה גבוהה במיוחד. (2K ?). המסך יהיה עם תכונות 3D?

9) הזכרון יהיה RAM 4GB.

10) השם של גלקסי 5S עשוי להשתנות בכלל לשם אחר.

נצטרך לחכות עוד קצת זמן כדי לראות האם השמועות הללו הפכו לעובדות.

עדכון 13.1.14: נטען, שבמכשיר תהיה תכונה של מעקב ע"י מצב הראש כולו - Head Tracking, אם יספיקו לשלב את הטכנולוגיה במכשיר לאור פטנט שפרסמה סמסונג באירופה ב-8.1.14. ראו הסבר על התרשימים שלהלן - כאן.

עדכון 21.1.14, 13:23: גלקסי 5S יוצג לראשונה ב-24.2.14.
 
Samsung Galaxy S5 may come with a new feature: Head Tracking




 
Galaxy S5 concept



 
 
Bookmark and Share