Telecom News - פורום EMC ישראל 2013 התמקד בתחומי הביג-דאטה

פורום EMC ישראל 2013 התמקד בתחומי הביג-דאטה

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> פורום EMC ישראל 2013 התמקד בתחומי הביג-דאטה
פורום EMC ישראל 2013 התמקד בתחומי הביג-דאטה
מאת: מערכת Telecom News, 4.11.13, 16:46EMC
 
בכנס הציגה EMC את תוצאות הסקר שערכה בנושא אימוץ הביג-דאטה בארץ והודיעה, שההשקעות, שעשתה בישראל, עולות על אלו של כמה מהחברות הגדולות ביותר, והיד עוד נטויה.
 
היום (ב') נערך בתל אביב פורום EMC ישראל 2013, אירוע הלקוחות והשותפים השנתי של החברה. האירוע התמקד בתחומי הביג דאטה והטרנספורמציה של ה-IT,  ואירח את אדריאן מקדונלד, נשיא EMC  באזור EMEA. ופטרישיה פלוריסי, סגנית נשיא ו-CTO של ארגון המכירות ב- EMC העולמית.
 דני נויברגר
דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל, (בתמונה ראשונה משמאל), התייחס למדיניות ההשקעה של EMC ולביקורו הצפוי של מנכ"ל החברה ג'ו טוצ'י בישראל בעוד כשבועיים: "ההשקעות, שעשתה EMC בישראל, עולות על אלו של כמה מהחברות הגדולות ביותר, והיד עוד נטויה.

אחת הסיבות לבואו של ג'ו טוצ'י לישראל היא הרצון לבחון מקרוב את ההשקעות של EMC בישראל, שמהוות הצבעת אמון בטכנולוגיה הישראלית". 

אדריאן מקדונלד
אדריאן מקדונלד, (בתמונה שנייה משמאל) נשיא EMC באזורEMEA : "התחרות העסקית מתנהלת בקצב מהיר מאוד ותפקיד המנמ"ר כיום הוא לאפשר לארגון להגיב במהירות שיא, כדי ליטול את היוזמה ולזכות ביתרון תחרותי. ארגונים, שבעבר היו חותכים בהוצאות המחשוב כדי לשפר רווחיות,  מעדיפים כיום להפנות תקציב לתשתיות IT במטרה לשפר רווחיות. תשתית המחשוב היא לב העסקים, כאשר הענן והביג דאטה ניצבים במרכזה ולצדם אבטחת המידע ויישומי מובייל ו-social.

על פי IDC , שוק הביג דאטה צומח ב-31.7% בשנה, קצב המהיר פי 7 מהממוצע בענף המחשוב. אנו רואים, שהעולם עובר מהפלטפורמה השנייה, שהייתה מבוססת שרתים, לפלטפורמה השלישית המבוססת על וירטואליציה, ענן, וניתוח ביג דאטה על גבי מכשירים ניידים". 
 פטרישה פלוריסי
פטרישיה פלוריסי, סגנית נשיא ו-CTO של ארגון המכירות ב- EMC העולמית, הציגה סקירה של פתרונות EMC בתחום הביג דאטה, הענן ואבטחת המידע, וציינה כי ב-10 השנים האחרונות השקיעה EMC יותר מ- 33 מיליארד דולרים בחדשנות: "הדרך שלנו להשגת חדשנות מורכבת משילוב בין פיתוח עצמאי לבין רכישות אסטרטגיות של טכנולוגיה פורצת דרך. בעשור האחרון השקענו כ-16.5 מיליארד דולרים במו"פ וכ-17 מיליארד דולרים ברכישות". פלוריסי ציינה במיוחד את חברתXtreamIO  מקיבוץ גליל-ים, שנרכשה על ידי EMC והטכנולוגיה שלה מהווה בסיס לתשתיות המידע מהדור החדש. 
 

חברת EMC הציגה בכנס את ממצאי הסקר השנתי שלה, שאת ממצאיו פרסמנו ראשונים לפני 7 ימים בהרחבה - כאן. הסקר בחן את עמדתם של מעל 100 מקבלי החלטות ישראלים מתחום ה-IT בנוגע לאתגרים ולהזדמנויות, שמניבים ביג דאטה ושינויים טכנולוגיים נוספים, המכונים "הטרנספורמציה של ה-IT",  ונערך במקביל ב-37 מדינות לקראת אירועי פורום EMC, שמתקיימים במקביל לישראל בעשרות מדינות נוספות ברחבי העולם, בין החודשים יוני לדצמבר 2013.


 
כנס



 
 
Bookmark and Share