Telecom News - אנדרואיד: המוצר בעל הצמיחה הגבוהה ביותר בהיסטוריה של הטכנולוגיה

אנדרואיד: המוצר בעל הצמיחה הגבוהה ביותר בהיסטוריה של הטכנולוגיה

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> אנדרואיד: המוצר בעל הצמיחה הגבוהה ביותר בהיסטוריה של הטכנולוגיה
אנדרואיד: המוצר בעל הצמיחה הבגוהה ביותר בהיסטוריה של הטכנולוגיה
מאת: מערכת Telecom News, 6.11.13, 17:46אנדרואיד

התרשים המרשים להלן, מבטא את הצמיחה העצומה של האנדרואיד בקנה מידה אדיר , מעל כל מוצר טכנולוגי אחר בהיסטוריה.

ראינו זה מכבר, שמערכת ההפעלה אנדרואיד ממשיכה לשלוט בכיפה, כפי שדיווחנו בעבר ולאחרונה גם - כאן. האנדרואיד שולט במכירות הרבה יותר ממערכות ההפעלה האחרות. אולם, אנו מביטים בדבר ,שהוא יותר גדול מסתם מוצר השולט בשוק. למעשה, האנדרואיד הוא המוצר שצמח בקצב הגידול הגבוה ביותר בהיסטוריה של הטכנולוגיה.

אתר Womencitizen מביא היום תרשים של האנליסט Horace Debiu מ-Asymco, שמתאר כמה מוצרי טכנולוגיה מצליחים ואת מספר בני האדם שאימץ אותן עד כה בהשוואה לאורך הזמן לאחר שחרורן הראשוני.

הפלטפורמות הניידת של הדור הקודם הראו מספרים מרשימים עם Symbian, שהגיעה לכמות של 450 מיליון משתמשים במשך 11 שנים (44 רבעונים). בלקברי הגיעה ל-225 מיליון משתמשים ב-43 רבעונים וחלונות מובייל ל-72 מיליון משתמשים ב-30 רבעונים.

ואז החל ה"בום" הגדול שלך הסמארטפונים. 23 רבעונים לאחר שחרור ה-iOS  של Apple, היא הגיעה ל-700 מיליון משתמשים, שזה מספר מרשים בהחלט. אולם, מערכת ההפעלה אנדרואיד הגיעה במשך 20 רבעונים (5 שנים) למספר העצום של 1 מיליארד משתמשים.

אתר newsfactor מדווח, שהמטרה של גוגל ל-2014 היא "להגיע למיליארד האנשים הבאים" ו"להכות" בשווקים המתעוררים, שם עולה קצב השימוש באנדרואיד פי 3 מהקצב במדינות המפותחות. במילים אחרות: העתיד של האנדרואיד טמון במדינות המתפתחות.
 
תרשים צמיחת טכנולוגיות בעולם



 
 
Bookmark and Share