Telecom News - Anomo - אפליקציה בחינם לרשת חברתית אנונימית ומוגנת

Anomo - אפליקציה בחינם לרשת חברתית אנונימית ומוגנת

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> Anomo - אפליקציה בחינם לרשת חברתית אנונימית ומוגנת
מאת: מערכת Telecom News
09/11/13,  19:48
מטרת / הייעוד של התוכנה: זו אפליקציה בחינם מהפכנית בתחום הרשתות החברתיות, שמיועדת במיוחד לצעירים, אך גם לאנשים הרוצים ליצור חברויות חדשות, דייטים או אפילו רשת עסקית. מטרותיה: שינוי הדרך בה אנשים מתקשרים זה עם זה, שמירה על הפרטיות במרחב דיגיטלי יותר בטוח מפייסבוק, חווית שיתוף חדשה, שינוי התפישה של "רושם ראשוני" מעניין מלאכותי ולא עינייני לרושם המבוסס על איכות האינטראקציה החברתית הדיגיטלית, הפיכת האינטרקציה החברתית ליותר יעילה וגם מבדרת. 
שם התוכנה: Anomo - Meet New People
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד,אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: באפליקציה בחינם של רשת חברתית אנונימית זו, בוחר המשתמש דמות כלשהי (כדי להסתתר מאחוריה), דמות שהוא חושב שהוא נראה כמוה, ממלא פרופיל קצר ומוסיף כמה מילות תיוג. לאחר מכן הוא צריך לנענע את הסמאטרפון להפעלת יכולות החיפוש של האפליקציה, שמאתרת משתמשים אחרים המתאימים לו מבחינת מיקום, גיל או נושאי עניין. המשתמשים יכולים לשחק במשחק "שובר הקרח" עם עד 4 משתמשים אחרים כדי לאתר אנשים מתאימים ולהוביל לגילוי של יותר מידע עליהם, לשיחות צ'ט ולחברויות. ככל שמשתמשים יותר, האפליקציה מתאימה למשתמש משתמשים אחרים יותר בדייקנות. המשתמשים יכולים להחליט ולבחור מתי ולמי הם ייחשפו (אם בכלל).

כאמור, האפליקציה עושה למעשה מהפכה בכל נושא "הרושם הראשוני" עי"כ, שמאפשרת למשתמשים ליצור דמות כלשהי כדי לשמור על פרטיותם ולהגן עליהם מסכנות פוטנציאליות ברשת. היא מאפשרת התקשרויות בטוחות וגילוי זהות רק לאחר שהמשתמש חש, שהגיע לרמת אמון מספקת. גילוי הזהות נתון אך ורק בידי המשתמש.

מסך Anomo

Anomo  משחק שובר הקרח

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share