Telecom News - אלעד מערכות השיקה פתרון ניהול תוכן ארגוני ShareDocs5

אלעד מערכות השיקה פתרון ניהול תוכן ארגוני ShareDocs5

דף הבית >> חידושים הכרזות >> אלעד מערכות השיקה פתרון ניהול תוכן ארגוני ShareDocs5
מאת: מערכת Telecom News
14/11/13,  11:11
החברה המודיעה: אלעד מערכות
נושא ההכרזה: השקת גירסה 5 של פתרון ניהול תוכן ארגוני ECM פרי פיתוחה.
פירוט ההכרזה:  ShareDocs 5 מציע פתרון לניהול משותף של כל המסמכים בארגון ומשפר את זרימת המידע בארגון ומחוצה לו. חבילת מוצרי 5 ShareDocs תומכת ב-Sharepoint 2013 של מיקרוסופט. הגרסה החדשה מספקת שיפורים בחוויה ובתוצאות החיפוש ע"י מעבר לחיפוש אישי ושימוש ביכולות מנוע ה-FAST Refinements, הוספת חלונית קריאה עם תמיכה בכל סוגי המסמכים הנפוצים, שינויים בממשק המשתמש לטובת חסכון בקליקים מיותרים, תוספת של שמירת שאילתות דינמיות ע"י המשתמש, חיבור מובנה למערכת ניהול משימות QM7 ותמיכה מלאה ב-HTML 5 לעבודה מול דפדפנים נוספים.
Sharedocs5 כולל מוצרים משלימים:
 Outlook Extender– מספק את האפשרות לתיוק דואר ישירות מה-Outlook.
 ShareScan – מפתוח מנות וארגזי סריקה.
 SDMigration – מבצע הסבות ממערכות שונות ו/או מ-FS
SDManage – כלי ניהול ובקרה.
ShareTasks – ניהול משימות (QM7). 
Bookmark and Share