Telecom News - יזהר שי מ"כנען פרטנרס" מאיים על האדם שהדליף על רכישת PrimeSense

יזהר שי מ"כנען פרטנרס" מאיים על האדם שהדליף על רכישת PrimeSense

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> יזהר שי מ"כנען פרטנרס" מאיים על האדם שהדליף על רכישת PrimeSense
יזהר שי מ"כנען פרטנרס" מאיים על האדם שהדליף על רכישת PrimeSense ל-Apple ב-345 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 18.11.13, 20:25

ראשונים לדווח: לאחר הודעה של "מעין הכחשה" מטעם PrimeSense לגבי מכירתה ל-Apple, פרסם משקיע ישראלי ב-PrimeSense בפוסט בפייסבוק איום נגד האדם שהדליף את הנושא.

דיווחנו היום על בעיות בכל הקשור במכירת PrimeSense ל-Apple והבאנו את הודעת פריימסנס המכחישה כרגע את קיום העסקה. הודעתה הייתה משהו שניתן להגדיר באמצע בין הכחשה לבין היעדר תגובה.

לא עברו כמה שעות, ויזהר שי יזם ושותף בקרן הון סיכון "כנען פרטנרס" Canaan Partners (בתמונה משמאל) , שיש לו השקעות בחברת ההזנק, (הקרן מנהלת כ-3.5 מיליארד דולרים) פרסם פוסט בפייסבוק בו הוא טוען, שההדלפה הייתה יכולה להרוג כליל את העיסקה המתגבשת אבל היא עדיין לא הצליחה לחסל אותה. בכך הוא מאשר את קיום המגעים.

הוא כתב למדליף בפוסט, שהוא ישב וחשב וערך כמה שיחות טלפון והוא יודע את זהותו ולא רק הוא. יש עוד אנשים טובים היודעים זאת. ומה עכשיו? האם להגיש תלונה? האם לפרסם את השם? ומה לגבי המניע? יש ניחושים לא רעים אצל אלה היודעים את זהותו. יזהר שי מאחל למדליף ממעמקי ליבו, שיום אחד, שמו יוודא בקרב הרבה אנשים כאחד "שכמעט" הצליח להרוס הכנסות של מאות אנשים ובני משפחותיהם והוא מקווה ש"הכמעט" ישאר "כמעט".

מכאן ברור, מדוע פרסמה PrimeSense הודעת "מעין הכחשה" בקשר לעסקה. אצל Apple נושא החשאיות הוא בעדיפות עליונה. ההדלפה פגעה כנראה קשות במגעים ואיימה לבטל אותה ויתכן והיא עדיין ממשיכה לאיים על קיום עסקת הרכישה.
Capri 1.25 של פריימסנס חיישן 3D



 
 
Bookmark and Share