Telecom News - IBC חתמה הסכם עם FAST

IBC חתמה הסכם עם FAST

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> IBC חתמה הסכם עם FAST
IBC חתמה הסכם עם FAST
 מאת: מערכת Telecom News, 20.11.13, 13:39FTTH
 
ההסכם מבוסס על מודל Open Services Exchange, שמאפשר לבעלי רישיון תקשורת להציע בתנאי תחרות שווים חיבור לתשתית הסיבים האופטיים עבור לקוחותיהם.

 ראשונים לדווח: לאחר שטריפל סי טענה שהיא הייתה המצטרפת הראשונה למייזם הסיבים כפי שדיווחנו - כאן, הודיעה היום IBC, שחתמה על הסכם עם חברת FAST (הסכם שנחתם לפני טריפל סי) להספקת שירותי אינטרנט מתקדמים הכוללים פתרונות לעסקים ולפרטיים, כמו שירותי גלישה, אחסון, Exchange, תיבות דוא"ל במחירים תחרותיים. במסגרת החוזה יוצע ללקוחות קישור באמצעות תשתית הסיבים האופטיים ושירותים בפורטל הניטראלי, שתפעיל IBC.
 
 
ההסכם מבוסס על המודל העסקי של Open Services Exchange, שמטרתו  עידוד חדשנות טכנולוגית ובחירה של הצרכנים באמצעות בניית רשת ניטראלית, שפתוחה לשימושו של כל בעל רישיון לתקשורת בישראל בתנאים שווים. בנוסף לחיבור לתשתית הסיבים האופטיים, ספקי השירותים  על גבי תשתית IBC יוכלו להציע לצרכנים מגוון רחב של שירותים באמצעות פורטל ניטראלי, דרכו משתמשי הקצה יוכלו לרכוש שירותים מגוונים מספקי השירות. ב-IBC מאמינים, כי מודל זה יעודד חדשנות טכנולוגית, בחירה חופשית ויאפשר הפחתה משמעותית לצרכן הקצה של עלויות שירותי התקשורת.
 
דני לאובר, מנכ"ל IBC: "תשתית סיבים אופטיים ניטראלית, שמאפשרת תקשורת סימטרית (הורדת והעלאת נתונים במהירות זהה) בקצבים גבוהים ביותר עד 1Gbps, היא הדרך היעילה להבטחת זרם מתמשך של פיתוחים ושירותים חדשניים, שיוצרים צמיחה בקהילות לצד מחירים נמוכים יותר עבור צרכנים. אנו בעיצומו של שלב הפיתוח בפרויקט תשתית חסר תקדים, ובימים אלה מגיסים שותפים ראשונים, שייצאו איתנו לדרך. אנו מודים ל- FAST על הבעת האמון. בקרוב נכריז על הסכמים עם חברות תקשורת נוספות".

 
אייל תמיר, (בתמונה) מנכ"ל FAST: "מדובר במהפכה של ממש, שהולכת לשנות את מפת התקשורת. הסיבים האופטיים יאפשרו לנו להציע ללקוחותינו מגוון רחב יותר של שירותים בעלויות אטרקטיביות יותר. פאסט גאה להיות בין החברות הראשונות, שתוכלנה להציע את שירותיהן על גבי תשתית זו".אייל תמיר
 



 
 
Bookmark and Share