Telecom News - כמה נתונים מפתיעים על המדיה החברתית והשפעתם על שיווק העסק

כמה נתונים מפתיעים על המדיה החברתית והשפעתם על שיווק העסק

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> כמה נתונים מפתיעים על המדיה החברתית והשפעתם על שיווק העסק
כמה נתונים מפתיעים על המדיה החברתית והשפעתם על שיווק העסק
מאת: מערכת Telecom News, 26.11.13, 11:00רשת חברתית

אם אתם מנהלים מדיה חברתית עבור קידום העסק, יהיה זה שימושי להיות מודעים לכמה נתונים מפתיעים מהמדיה החברתית בשנה האחרונה, שעשויים לעורר מחשבה שנייה בדבר דרך השימוש של העסק במדיה החברתית.

עסקים רבים השכילו להשתמש בפלטפורמות השונות של המדיה החברתית כדי לקדם את עצמם. עם זאת, לא תמיד הם מכוונים אל המטרה. להלן כמה נתונים די מפתיעים, שעשויים לשנות את דרך הפעולה במדיה החברתית:
  1. פלח המשתמשים בגילאי 55-64 הוא זה הנמצא בצמיחה המהירה ביותר בטוויטר. עלייה של 79% משנת 2012. בנוסף, תחום גילאי 45-54 הוא הנמצא בצמיחה הגבוהה ביותר בפייסבוק ובגוגל+. בפייסבוק הוא קפץ בשנה האחרונה ב-46% ובגוגל+ ב-56%. כלומר, לא כפי שרבים חושבים, הרשתות החברתיות הללו הן לא רק בשימוש אצל בני הנוער. להפך, בני נוער עוזבים בהמוניהם את הפעילות בפייסבוק (אך נשארים רשומים בה) ועוברים לאפליקציות המסרים למיניהן, כפי שדיווחנו בכתבה "אפליקציות המסרים הן IN בקרב צעירים. פייסבוק בדרך להיות OUT". לכן, אם האוכלוסייה הבוגרת היא קהל היעד של העסק, הרי יש לדעת, שהמבוגרים נמצאים ב-3 הפלטפורמות הללו. בנוסף, אם העסק ממקד רק על הצעירים בפייסבוק, יש כאן גם פספוס גדול של קבוצת הגיל הבוגרת.
  2. 189 מיליון ממשתמשי פייסבוק משתמשים רק במובייל, ולא משתמשים כלל ב-PC או בלפטופ. לכן, יש להביא בחשבון, איך התכנים של העסק מוצגים בסמאטרפונים ובטאבלטים ובמסכים קטנים, במיוחד כאשר רבים בשוק המטרה של העסק עשויים להשתמש רק בסלולר.
  3. בארה"ב נמצא, שגילאי 18-34 מגיעים ל-YouTube יותר מאשר לרשתות הכבלים. אם העסק משתמש בטלוויזיה כדי להגיע להמונים, הרי כדאי להגיע לקבוצת הגיל הזו ביוטיוב. אמנם, סרטון וידאו אחד לא יגיע לכמות גדולה של צופים כמו בכבלים, אבל שימוש ביוטיוב הוא הגיוני גם כתוספת. כדאי להוסיף ערוץ זה ולהתחיל ב"קטן", עם סרטוני וידאו של 5 דקות להצגת העסק והצוות. עסקים שאינם משתמשים בכבלים, רצוי מאד, שיבחנו את הכניסה ליוטיוב. 
  4. בכל שנייה מצטרפים בעולם 2 אנשים ללינדקאין. הרשת החברתית המקצועית הזו היא מקור למידע, שיח וקשר בין אנשי מקצוע. לכן, כדאי להשתלב בה עם מסרים עסקיים ולהשיג דרכה לקוחות חדשים, עובדים ושותפים.
  5. הפעילות מספר אחת באינטרנט היא הרשתות החברתיות ולא פורנו (כמו שהיה בעבר). הרשת החברתית מתרחבת ופלטפורמות חדשות מתפתחות ומופיעות על הזמן. לכן, קידום של עסק לא יכול להשאיר את הרשתות הללו מאחור. בכל מקרה, חיוני לעסק להשתמש בהן.
  6. למרות היותה של לינדקאין רשת מקצועית עסקית, הרי ס"ה יש לה פחות משתמשים בעולם בהשוואה ל-Pinterest, גוגל+, טוויטר ופייסבוק. ללינדקאין מצטרפים כל הזמן אנשים, אך הם פחות פעילים בה. לכן, אין להסתפק בלינדקאין ויש לפעול ברשתות הנ"ל.
  7. 93% מאנשי השיווק בארה"ב עושים שימוש ברשת החברתית לעסקים. כלומר, ראוי לכלול את הרשתות החברתיות בתקציב השיווק כדי לא לפגר מאחור. אנשי שיווק יכולים לסייע בתחום הזה כי הם נמצאים בו.
  8. 25% מבעלי הסמארטפונים בארה"ב בגילאי 18-44 לא יכולים לזכור מתי לאחרונה הסמאטרפון שלהם לא היה צמוד אליהם. כלומר, הם תמיד "מחוברים". לכן, ניתן להגיע לאנשים כל הזמן, כי הסמאטרפונים הם חלק בלתי נפרד מחייהם. כבר דיווחנו על בעיית ההתמכרות לרשתות החברתיות באמצעות הסמאטרפונים בכתבה: "19 סימפטומים שפירושם: רצוי שתתנתק מהסמאטרפון משלך". העסק יכול לנצל את ההתמכרות הזו לרשתות החברתיות לצרכיו.
  9. למרות ש-62% מהמשווקים בארה"ב יש להם בלוגים או תיכננו בלוגים ב-2013, רק 9% מהעסקים מעסיקים בלוגר במשרה מלאה. זה יכול מאד לתרום לקידום העסק, כאשר מופקים תכנים איכותיים.
לכן, רצוי ומומלץ לאנשי עסקים להתעדכן במגמות ברשתות החברתיות ולהתאים את אסטרטגיות הפעולה של העסק בהתאם.

הטיפים הנ"ל לקוחים כדוגמאות מתוך כתבה מפורטת מאתר huffingtonpost.
 
רשת חבתרית



 
 
Bookmark and Share