Telecom News - אינטל: 68% מהצרכנים בארה"ב מקבלים החלטת קנייה ע"ס הרשת החברתית

אינטל: 68% מהצרכנים בארה"ב מקבלים החלטת קנייה ע"ס הרשת החברתית

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> אינטל: 68% מהצרכנים בארה"ב מקבלים החלטת קנייה ע"ס הרשת החברתית
אינטל: 68% מהצרכנים האמריקאים מקבלים החלטת קנייה ע"ס הרשתות החברתיות
מאת: מערכת Telecom News, 26.11.13, 17:02קניות מקוונות

אינטל פרסמה אינפוגרפיקה חדשה עם נתונים סטטיסטיים על הצרכנים בעידן המקוון.
 
אינטל מפרסמת אינפוגרפיקה חדשה, עם נתונים סטטיסטיים על צרכנים בעידן המקוון.  לפי אינטל:

הצרכנים בארה"ב מוציאים כ-300 אלף דולר בכל דקה על קניות מקוונות. מרביתם מעדיפים מבצעים ודילים.

78% יעדיפו לרכוש מחנויות השולחות הצעות ייעודיות.

68% מהצרכנים הצהירו כי הם מבססים את החלטת הקנייה שלהם על בסיס מידע שנמצא ברשתות חברתיות.
 
85% מהצרכנים יהיו נאמנים לקמעונאי אם הוא ידאג לייצר עבורם חוויית קנייה, שתהיה אישית וייעודית.

מבחינת פרטיות, 70% מהצרכנים באירופה, אוסטרליה וארה"ב מרגישים בנוח לשתף מידע אישי עם הקמעונאים שלהם.


אינפוגרפיקה אינטל


 



 
 
Bookmark and Share