Telecom News - מלחמת העולם של אפליקציות המסרים: מי מובילה בראש?

מלחמת העולם של אפליקציות המסרים: מי מובילה בראש?

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> מלחמת העולם של אפליקציות המסרים: מי מובילה בראש?
ראשונים לדווח: מלחמת העולם של אפליקציות המסרים: מי מובילה בראש?
מאת: מערכת Telecom News, 29.11.13, 21:00אפליקציות מסרים

On Device פרסמה ממצאי סקר בו נמצא, בין היתר, שפייסבוק מסנג'ר איבדה את ההובלה העולמית.
 
On Device פרסמה ממצאי סקר שערכה בקרב 3,759 משתמשי סמארטפוני אנדרואיד ו-iOS ב-5 שווקים גדולים בעולם: ארה"ב, סין, ברזיל, אינדונזיה ודרום אפריקה, בין 25.10.13 ל-10.11.13.

הסקר נערך משום, שאפליקציות המסרים הן הדבר הכי חם כרגע בשוק המובייל. כל הזמן מפרסמות אפליקציות המסרים מידע מטעמן על שבירת שיאים במספר משתמשים רשומים ובמספר ההודעות-תמונות המועברות אצלן לשיתוף כל יום.

אם מסתכלים על כל 5 השווקים הללו גם יחד, מסתבר, ש-WhatsApp מובילה בראש עם 44% שימוש של לפחות פעם בשבוע, אחריה נמצאת פייסבוק מסנג'ר עם 35% ובמקום השלישי WeChat עם 28%, כפי שניתן לראות בתרשים הבא:

 תרשים 1

פייסבוק מסנג'ר אמנם איבדה את ההובלה העולמית, אך היא עדיין מובילה בארה"ב. בתרשים הבא ניתן לראות את חלוקת 3 האפליקציות הפופולריות בכל אחד משוקי המובייל שנבדקו. האפליקציה הסינית WeChat מובילה כצפוי בסין כאשר 93% מבעלי הסמארטופונים שם משתמשים בה על בסיס שבועי. ראוי לציין, שבסקר נמצא, ש-WeChat מתרחבת מחוץ לסין. באינדונזיה משתמשים בה 20%, בדרום אפריקה 18% ואפילו בארה"ב משתמשים ב-WeChat כל שבוע 6% ממשתמשי הסמארטפונים.

 תרשים 2
 
BBM מפתיעה בפופולריות שלה בדרום אפריקה ובאינדונזיה כפי שניתן לראות בתרשים הבא:

תרשים 3
 
מעניין לציין, שגילאי 16-24 בארה"ב הם מקור המשתמשים העיקרי של SnapChat. זו קבוצת הגיל הבורחת מפייסבוק, כפי שדיווחנו – כאן.



 
 
Bookmark and Share