Telecom News - מקס בלומברג מתקדם לסמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) של קבוצת Altice

מקס בלומברג מתקדם לסמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) של קבוצת Altice

דף הבית >> מינויים >> מקס בלומברג מתקדם לסמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) של קבוצת Altice
מקס בלומברג מתקדם לתפקיד בכיר כסמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) של קבוצת  Altice
מאת: מערכת Telecom News, 11.12.13, 10:35מקס בלומברג

חברת Altice הודיעה על מינויו של מקס בלומברג, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב-HOT, לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות CTO)) וחבר הנהלה ב - Altice, קבוצת התקשורת הבינ"ל, שבבעלותו של פטריק דרהי, בעל השליטה גם ב- HOT. מקס יכנס לתפקידו החדש בינואר הקרוב.

מקס בלומברג (41), בעל ניסיון של 15 שנה בתחום הטלקום ובעולם התוכנה, שימש בשנתיים האחרונות כ- CTO של חברת HOT. במסגרת התפקיד ניהל מקס את תחומי ההנדסה, מערכות המידע, הרשת והשירות טכני. בתקופה זו הביא לשיפור טכנולוגי ותפעולי ניכר, על ידי הובלת אסטרטגיה חדשה, שכללה שינוי תפיסת העולם הטכנולוגי, שמבוססת על סינרגיה בין עולמות הרשת, ההנדסה ומערכות המידע.

קודם לכן, שימש מקס במשך 5 שנים, כסמנכ"ל הנדסה, מערכות מידע ותפעול בסמייל 012. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל הנדסה ומערכות מידע בקבוצת אינטרנט זהב.

הרצל עוזר, מנכ"ל ויו"ר HOT: "אני שמח על קידומו של מקס, ומברך אותו על מינויו לתפקיד CTO  של הקבוצה הבינ"ל. HOT הנה חברה משמעותית בקבוצת Altice, וצעד זה מהווה הבעת אמון בנו, ושלב נוסף בסינרגיה עם הקבוצה. אני סמוך ובטוח, כי חטיבת הטכנולוגיות בקבוצה בניהולו של מקס, תעמוד בהצלחה באתגרים, שנכונו לה, וביחד נמשיך להוביל את השוק."
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share