Telecom News - המיליארדר לי קא-שינג מהונג קונג השקיע ב-BitPay

המיליארדר לי קא-שינג מהונג קונג השקיע ב-BitPay

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> המיליארדר לי קא-שינג מהונג קונג השקיע ב-BitPay
המיליארדר Li Ka-Shing מהונג קונג השקיע ב-BitPay
מאת: מערכת Telecom News, 27.12.13, 19:02ביטקוין

ראשונים לדווח: משקיעים המחפשים דרך להרוויח מהביטקוין ראוי שיתרחקו מהמטבע הווירטואלי עצמו וילכו בעקבות לי קא-שינג וישקיעו בחברות המספקות שירותים למחזיקי הביטקוין. זה המסר היום של ההשקעה של האיש העשיר בהונג קונג.

כפי שדיווחנו ב-29.9.13, המיליארדר, איש העסקים הסיני לי קא-שינג, עלה לכותרות בציבוריות הישראלית בספטמבר 2013, לאחר שערך ביקור היסטורי ראשון בטכניון בחיפה לרגל חתימת הסכם היסטורי להקמת מכון טכנולוגי במחוז גוואנדונג, סין, מכון טכניון-גואנגדונג לטכנולוגיה - TGIT. במסגרת ההסכם תרמה קרן לי קא-שינג לטכניון  סכום של 130 מיליון דולרים, התרומה הגדולה בתולדותיו, ואחת הגדולות בתולדות ההשכלה הגבוהה בישראל. התרומה תשמש לפיתוח קמפוס הטכניון בחיפה ולרווחת החוקרים והסטודנטים.

היום דווח באתר South China Morning Post, שהמיליארדר, שהונו מוערך ב-29 מיליארד דולרים, השקיע בסטארטאפ האמריקאי BitPay, שהוא כמו PayPal של eBay אך עוסק בביטקוין. ההשקעה נעשתה באמצעות קרן הון סיכון שלו - Horizons Ventures. לא נמסר הסכום.

BitPay הוקמה ב-2011 ומבצעת טרנזקציות ל-14,000 חברות ב-200 מדינות, מחציתן בארה"ב ורבע מהן באירופה. 

לי קא-שינג  לא הסתכן בהשקעה בביטקוין עצמו ובכך העביר, למעשה, מסר חשוב: השקיעו בתשתיות ובשירותים של הביטקוין ואל תסתכנו ברכישת המטבע הווירטואלי עצמו.

ראוי לציין, שקרן Horizons Ventures של Li Ka-Shing השקיעה בעבר גם בסטראטאפים ישראליים כמו למשל ב-Meteo-Logic, Invi, Cortica.
  
ליא קא-שינג. צילום: רויטרס
לי קא-שינג משקיע בביטקוין



 
 
Bookmark and Share