Telecom News - תחרות סטודנטים לתקשורת וקולנוע להובלת קמפיין של LG

תחרות סטודנטים לתקשורת וקולנוע להובלת קמפיין של LG

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> תחרות סטודנטים לתקשורת וקולנוע להובלת קמפיין של LG
תחרות סטודנטים לתקשורת וקולנוע להובלת קמפיין של LG
מאת: מערכת Telecom News 19.1.14, 17:32הצגה בתחרות
 
כ-50 הצעות הוגשו עד כה לתחרות הסטודנטים "הקמפיין הראשון שלך", שיזמה .LG מתוכם היא תבחר את הרעיון הזוכה, תפיק אותו ותשדרו. מציע הרעיון יזכה ב-2,000 דולרים. ניתן עדיין להציע רעיונות.
 
סטודנטים לתקשורת וקולנוע יובילו קמפיין של LG: ביום 23.1.14 יסתיים השלב הראשון בתחרות בו תבחר החברה את 5 ההצעות המובילות מבין כ-50 רעיונות, שהוגשו עד כה לתחרות על ידי סטודנטים. הרעיון הזוכה יופק וישודר במדיה מרכזיים, כאשר הסטודנט, שהציע אותו, יזכה בפרס בגובה 2,000 דולרים מתנת החברה.
 
המהלך יצא לדרך לפני מספר שבועות, כאשר החברה פנתה לסטודנטים במחלקות לתקשורת, קולנוע, תקשורת חזותית ועוד במוסדות מובילים, וביקשה מהם להציע קמפיינים יוצאי דופן ופורצי דרך. לחברה הוגשו עד כה כ-50 הצעות, כאשר ביום ה' הקרוב תיסגר הרשימה וייבחרו 5 הרעיונות המובילים ומתוכם הרעיון הזוכה ע"י סמנכ"ל השיווק בחברה זיו קוריצקי, מנהל הדיגיטל משה אייזנברג, ואנשי משרד הפרסום יהושעTBWA .
                 
הסטודנטים, שייזמו את 5 הקמפיינים, שיעלו לגמר, יציגו את ההצעות שלהם בפני צוות השיווק של LG, והוא יבחר את הרעיון הזוכה, שיופק וישודר ע"י LG במדיה מרכזיים. המוסדות המשתתפים בתחרות כוללים את אוני' תל אביב, המכללה למינהל, המרכז הבינתחומי, הקריה האקדמית אונו, המכללה האקדמית נתניה, מכללת ספיר, מכללת ספיר ועוד.
 
זיו קוריצקי סמנכ"ל השיווק ב LG ישראל: "סיסמתנו היא 'הכל אפשרי'. אנו שמחים לתת הזדמנות לסטודנטים ולאפשר להם ליזום את הקמפיין הראשון שלהם עוד בשלב הלימודים, ומקווים לקבל רעיונות אפקטיביים, שיופקו על ידנו ויהפכו לקמפיינים מובילים של החברה".

שלב הגשת ההצעות לקמפיין פתוח עד 23.1.14, כאשר סטודנטים יכולים להציע רעיונות באתר התחרות בכתובת:

 http://www.lg-electronics.co.il/brif/



 
 
Bookmark and Share