Telecom News - ה-Dogecoin מביא את נבחרת ג'מייקה לאולימפיאדת החורף כמטבע חברתי

ה-Dogecoin מביא את נבחרת ג'מייקה לאולימפיאדת החורף כמטבע חברתי

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> ה-Dogecoin מביא את נבחרת ג'מייקה לאולימפיאדת החורף כמטבע חברתי
ה-Dogecoin מביא את נבחרת ג'מייקה לאולימפיאדת החורף ומסתמן כמטבע חברתי
מאת: מערכת Telecom News, 22.1.14, 17:34מטבעות וירטואליים

ה-Dogecoin צובר פופולריות ותדמית "קהילתית" כמטבע וירטואלי המיועד לאנשים פשוטים העוזרים לזולת, מה שגורם לנפח המסחר בו לעלות על כל שאר המטבעות הווירטואליים, למרות שהוא שווה כרגע חלקיקי סנט.

לאחרונה עלה ה-Dogecoin לכותרות ב-3 אירועים מרכזיים:

האירוע הראשון היה השוד הגדול של 21 מיליון מטבעות ה-Dogecoin כפי שדיווחנו - כאן.

האירוע השני היה ההודעה של חברי קהילת ה-Dogecoin, שנרתמו לעזרת נשדדי ה-Dogecoin והודיעו שהם יפוצו ושהצוות שלDogewallet  יבצע החזרים לאלה, שאיבדו את הDogecoin- שלהם. הדבר הצביע על חברות של חברי קהילת ה-Dogecoin, שלא השאירו את הנפגעים לנפשם כמו במקרי שוד רבים של ביטקוין בעבר. בכך בידל עצמו ה-Dogecoin משאר המטבעות הווירטואליים הודות לנדיבות של קהילה תומכת, כפי שדיווחנו כעדכון בתחתית הכתבה– כאן.

האירוע השלישי הוא הירתמות קהילת ה-Dogecoin למתן אפשרות לצוות 2 ספורטאי המזחלת מהאי הקריבי ג'מייקה להגיע לאולימפיאדת החורף בסוצ'י ב-7.2.14. אכן כך, למרות שגמייקה נמצאת בקריביים, יש לה מסורת של אולימפיאדת חורף, שהחלה ב-1988, כאשר צוות של 4 ספורטאי מזחלת התחרה באולימפיאדת קלגרי ועורר הדים בעולם כמו גם סרט מדיסני – Cool Runnings.

לאחר כל השנים של חוסר במשאבים להגיע לאולימפיאדות החורף, יגיע השנה הצוות מג'מיקה, בין היתר,  בעזרת תומכי ה-Dogecoin. זאת, לאחר ניהול מימון המונים כתרומה ב-Dogecoins. הקמפיין עבור הספורטאים הניב 584,623 מטבעות Dogecoin, שהם שווי ערך ל-35 ביטקוין או כ-33,000 דולרים.

מאחר שהתרומות נעשו ב-Dogecoin, הפעילות במטבע הווירטואלי הזה גדלה מאד וערכו עלה מול הביטקוין ב-50%.

יתר על כן, למרות ערכו הנמוך בדולרים של חלקיקי סנט, הרי נפח המסחר בו עולה על כל המטבעות הווירטואליים גם יחד, כפי שדיווחנו – כאן,  וככל שצוחקים על המטבע הווירטואלי הזה, הוא מתעקש להצליח, והחזון של ממציאיו, שהוא ישמש לטרנזקציות ולא להשקעות כמו בביטקוין קורם עור וגידים.

ההצלחה המסתמנת שלו נובעת מתדמיתו כמטבע וירטואלי לאנשים פשוטים, אמנם, יש לבצע כרייה שלו, אך הרעיון מאחוריו מתמקד בלכידות קהילתית ונגישות לכל, ולכן אנשים תורמים Dogecoin והופכים אותו למטבע קהילתי שימושי של האינטרנט.

ההצלחה המסתמנת של ה-Dogecoin נובעת גם "מהפנים המחייכות" שלו בעולם המטבעות הווירטואליים. לרבים מהמחזיקים בו זו התנסות ראשונה בעולם זה, שהיא קלה בהרבה בהשוואה למטבעות אחרים.

כרגע ה-Dogecoin לא יהפוך אף משתמש לעשיר, אך הוא כבר מצא את מקומו במדיה החברתית כדרך של משתמשים לסייע לזולת וסביר להניח, שיש לו פוטנציאל גידול גבוה.

עדכון 30.1.14: משתמשי ה-Dogecoin תרמו 4,473,882 מטבעות Dogecoin בערך של 7,000 דולרים כדי לשלוח לאולימפיאדת סוצ'י גם את הספוטראי ההודי בן ה-32 Shiva Keshavan. מסכום זה התקבלה תרומה אחת של 3 מיליון Dogecoin  שהם 4,300 דולרים.

עדכון 16.3.14
: משתמשי ה-Dogecoin תרמו 40 מיליון Dogecoin כ-50,000 דולרים לפרויקט Doge4Water לבניית בארות מים באזור נהר Tana במזרח קניה. זאת, לאור הבצורת הקשה באזור זה והיעדר מים נקיים לשתייה.
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share