Telecom News - אלון בן צור: חוויית הלקוח-הגורם המשפיע ביותר על שילוב הטכנולוגיות בארגון

אלון בן צור: חוויית הלקוח-הגורם המשפיע ביותר על שילוב הטכנולוגיות בארגון

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> אלון בן צור: חוויית הלקוח-הגורם המשפיע ביותר על שילוב הטכנולוגיות בארגון
 אלון בן צור: חוויית הלקוח היא הגורם המשפיע ביותר על שילוב הטכנולוגיות  בארגון
מאת: מערכת Telecom News, 13:30, 29.1.14אלון בן צור
 
כך אמר היום אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, בוועידת המנהלים השנתית בת היומיים, שמקיימת בינת במלון יערות הכרמל בחיפה. בוועידה משתתפים מנמ"רים בכירים ממגוון ארגונים.
 
בינת מקיימת את הועידה השנתית שלה, כאשר עם שותפי הכנס נמנים החברות לוקהיד מרטין, EMC, סיסקו, רדוור, צ'ק פוינט, מקאפי, FireEye, Fortinet, Blue Coat, CA ונטאופטיקס. בכירים ממטה חברת לוקהיד מרטין ארה"ב דיברו בכנס על אתגרי מנהלי אבטחת המידע בארגונים ועל החידושים בעולם הדאטה סנטר.
 
יהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת בינת, פתח את הוועידה: "הנגישות הגדולה לטכנולוגיות מחשוב מתקדמות היא ברכה, אך במקביל מתחזקת הדרישה של המשתמשים לשימור פרטיותם כאשר הם עושים שימוש בטכנולוגיות הללו. הצורך לפתור את הדילמה הזו היא אתגר שכל הארגונים יהיו חייבים להתמודד עימו".
 
אלון בן צור, (בתמונה), מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: "בעידן בו אנו נמצאים היצע השירותים ללקוח הסופי הוא במהותו דומה וכמעט זהה. בשנים הקרובות הקרב על ליבו של הלקוח יתעצם. הלקוחות יכירו וידרשו סטנדרטים גבוהים יותר ורמת השירות, שארגונים ידרשו לספק תהיה חייבת לעלות ולהפתיע כל העת. הדרך היחידה של חברה לבדל את עצמה מול הלקוח תהיה באמצעות שיפור חוויית הלקוח. לפיכך, גם דרך השיקולים לפיהם משלבים טכנולוגיות בארגון חייבים להיות מוכווני חווית לקוח, במטרה לייצר עבורו ערך מוסף".
 
בן צור התייחס בדבריו גם לשינויים שעוברים הארגונים בישראל ובעולם כנגזר מההתפתחויות הטכנולוגיות, השינויים בהעדפת הצרכן, הנמכת רף הכניסה לשווקים כתוצאה מפתרונות וירטואליזציה וענן, המשך התחזקות תפיסת ה-CTO כמוביל השינוי העסקי בארגון והשינוי המתמשך בתפקידו של ה-CIO.
 
בן צור: "אבני הבניין המרכזיות של עולם הטכנולוגיה הארגונית בשנים הקרובות יהיו הענן, ביג דאטה וסייבר. הענן משפיע על הוצאות הארגון ולכן הופך אותו ליעיל יותר. ביג דאטה מייצר ערך באמצעות מינוף המידע לטובת תובנות עסקיות, והסייבר הוא שכבת האמון, שמאפשרת לגורמים שונים בעסק לעבוד יחדיו ועם שותפים. אבני הדרך הללו משולבות זו בזו. לצורך מעבר לענן יש להציע סביבת עבודה מאובטחת, ולצורך שיפור האבטחה יש צורך להיעזר ביכולות אנליזה, שמציע הביג דאטה".


 
 



 
 
Bookmark and Share