Telecom News - הכספומטים לביטקוין תופסים תאוצה ומניבים רווח נאה

הכספומטים לביטקוין תופסים תאוצה ומניבים רווח נאה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הכספומטים לביטקוין תופסים תאוצה ומניבים רווח נאה
הכספומטים לביטקוין תופסים תאוצה ומניבים רווח נאה
מאת: מערכת Telecom News, 9.2.14, 17:09כספומט ביטקוין של BitAccess

3 חברות עיקריות משתתפות במירוץ להתקין כספומטים לביטקוין במקומות שונים בעולם. מי שמתקינה ראשונה, לוקחת כרגע את כל הקופה באותו המקום ומרגילה את הלקוחות להשתמש בכספומט שלה.

דיווחנו – כאן בהרחבה על הכספומטים לביטקוין של Lamassu, שאחד מהם אמור להגיע לתל אביב בקרוב, דיווחנו – כאן על הכספומטים לביטקוין של ,Robocoin  שהתקינה בוונקובר את הכספומט הראשון בעולם, ודיווחנו גם – כאן, שבאמצעות תרגיל עוקץ, שנעשה על הכספומט בוונקובר, התגלה, שהוא מעבד טרנזקציות  בערך של מיליון דולרים לחודש. סכום ענק בכל קנה מידה.

למירוץ הצטרף סטארטאפ נוסף בשם BitAccess מקנדה, שמייצר כספומטים לביטקוין. הוא כבר השיק כספומט אחד במונטריאול וכספומט נוסף באוטבה, ובקרוב ישיק גם כספומט ביטקוין בטורונטו. (שם כבר יש כספומט של המתחרה Robocoin) זאת, לאחר שגייס 10 מיליון דולרים מ-Bit Capital.

היום הודיע הסטארטאפ, שבממוצע, מעבדים הכספומטים במונטריאול ובאוטבה 10,000 דולרים בטרנזקציות ליום כל אחד. זו בהחלט כמות יפה של דולרים, שמשקפת גם כניסה של יותר ויותר אנשים לעולם הביטקוין. הכספומטים הללו לא מעבדים עדיין את כמות הכסף המועברת בוונקובר, אבל הם חדשים יחסית, וסביר להניח, שכמות הטרנזקציות תגדל גם בהם במשך הזמן.

למרות שקנדה היא כרגע  המדינה בעלת המספר הגבוה ביותר של כספומטים לביטקוין (כספומט נוסף  יושק בוויניפג ב-15.2.14. עדכון 15.2.14: הכספומט הותקן), הסטארטאפ הזה דווקא מתכוון ליצא אותם ללבנון, דובאי, הפיליפינים וונצואלה.

כך, 3 חברות עיקריות משתתפות כרגע במירוץ להתקין את הכספומטים שלהן ברחבי העולם ולהפוך את השימוש בביטקוין להרבה יותר נוח.

למה מירוץ?

כי מי שמתקין ראשון כספומט במקום כלשהו הוא זה שיזכה ברווח הגדול ביותר באותו מקום ואליו יתרגלו הלקוחות. הכספומטים צוברים פופולריות והחברות הללו מאתרות כרגע מקומות כדי להיות ראשונים להתקנה של כספומטים בהם.
 
 



 
 
Bookmark and Share