Telecom News - הוט השיקה את FireBox המחברת את כל שירותי התקשורת בבית

הוט השיקה את FireBox המחברת את כל שירותי התקשורת בבית

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> הוט השיקה את FireBox המחברת את כל שירותי התקשורת בבית
הוט השיקה את FireBox  המחברת את כל שירותי התקשורת בבית
מאת: מערכת Telecom News, 5.3.14, 13:44Firebox
 
הקופסה החכמה מחברת את הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון וכוללת: ממיר HD מקליט, מודם אינטרנט עד 200 מגה, מודם טלפון, ראוטר, Media Center  ועוד.
 
קופסת ה-Firebox, שהושקה היום בבוקר ע"י HOT במסיבת עיתונאים, מאפשרת שילוב בין אמצעי התקשורת הביתיים והניידים, ומציעה  שירותים חדשים. ה- FiberBox מבוססת על הקופסה החכמה של חברת האחות Numericable מצרפת, ששייכת אף היא לקבוצת Altice של פטריק דרהי.  מאז השקתה בצרפת ב-2012, היא דורגה במבחנים השוואתיים בצרפת במקום הראשון, זוכה להצלחה וביקוש בקרב לקוחות החברה, ונמצאת כבר בלמעלה מ-300 אלף בתי אב בצרפת.
 
הממשק של ה- FiberBox ייחודי ומכיל פיתוחים חדשים של הוט ופיתוחו נעשה ע"י צוות משימה פנימי של החברה. כך יתאפשר המשך השקת יכולות ושירותים מתקדמים, במהירות, בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות ותוך התאמה לשירותים ולמוצרים  של החברה (כגון ה-Start Over).
 
ה- FiberBox מציע שירותים ואפליקציות, ביניהם:
  • Picture in Picture (PiP): צפייה ב-2 ערוצים במקביל. השירות פותח בפני הלקוח שורה של אפשרויות, ביניהן מעקב אחרי 2 משחקי ספורט במקביל, המתנה לתוכנית שתתחיל וכו'.
  • Start Next: פריצת דרך בשירות ה-Start Over הזוכה לכ-4 מיליון הקלקות מדי חודש. עד היום  אפשר היה לצפות בתוכנית הנוכחית מההתחלה וגם בתוכנית הקודמת. כעת, מאפשר שירות ה-Start Next התחלת צפייה בתוכנית הבאה בטרם החלה. למעשה, יחד עם שירות ה-Start Over, משולש התוכן הזמין ללקוח בכל רגע נתון.
  • :Media Center גישה מהירה ממסך הטלוויזיה לכל קבצי המדיה (תמונות, וידאו ומוזיקה), שמאוחסנים ע"ג  סמארטפונים, טאבלטים או המחשבים ברשת הביתית, ללא חיווט או ציוד נוסף. כך, ניתן לשתף תכנים בין כל המכשירים וכל בני הבית - לנגן סרטים, ליהנות מכל קבצי המוסיקה, ולהציג תמונות מכל מכשיר על  מסך הטלוויזיה הגדול במרכז הבית.
  • YouTube בטלוויזיה: אתר הווידאו הגדול בעולם, באפליקציה מותאמת למסך הטלוויזיה. ניתן להפעיל ישירות מהטלוויזיה באמצעות השלט, או באמצעות הסמארטפון או הטאבלט, גם מרחוק.
  • אפליקציית שלט "HOT Remote": ומאפשרת לשלוט בקופסה החכמה באמצעות הסמארטפון במקום השלט וזמינה להורדה בחינם עבור iPhone ועבור אנדרואיד.
  • יכולות הקלטה משודרגות: הקלטת 2 תכניות במקביל וצפייה ב-2 ערוצים נוספים (ערוץ ראשי, וערוץ נוסף ב-PiP). בנוסף, פותח מנגנון אוטומטי לאופטימיזציה של ההקלטות ומזעור המקרים של התנגשות בין הקלטות.
  • ממשק ויזואלי חדשני המאפשר גישה קלה לכל התכנים הפעולות והאפליקציות, כולל לשירותי ה-VOD  וה- Start Over.
  • ניתן להוסיף לקופסה נגן Blu Ray התומך בפורמטים מתקדמים כמו 3D ו-HD.
 
ה-HOT FiberBox ישווק למוצרים הקיימים (ממיר ה-Magic HD ומודם (HOT BOX, ויסופק עם שלט HOT Wave החדש הפועל בטכנולוגיית RF.
 
לרגל ההשקה יוצע המוצר לקוחות טריפל Platinum ולמצטרפים חדשים ל-Triple FiberBox ללא תשלום נוסף. ללקוחות הטריפל TOP יוצע המוצר ב-50% הנחה ב-30 ₪ לחודש. במבצעים אחרים תוצע הקופסה בדמי שכירות של 60 ₪ לחודש.
 
אילן צחי, מנכ"ל HOT: "HOT היום היא לא רק קבוצת תקשורת מובילה בישראל אלא גם חלק מקבוצת תקשורת בינלאומית מובילה, מה שמאפשר לנו לייצר סינרגיה ומקנה לנו את היכולת להבטיח ללקוח חווית תקשורת טובה ביותר. הקופסה החכמה מציבה רף גבוה בשוק ומאפשרת ללקוחותינו ליהנות משיא הקדמה הטכנולוגית לצד חוויית צפייה, באיכות ובשירותים, שאין להם אח ורע בשוק התקשורת בישראל, ומציבה את ישראל בסטנדרט בינלאומי".
 
סביון בר סבר, סמנכ"ל השיווק ב-HOT: " אנו מביאים היום בשורה משמעותית לצרכן הישראלי - קופסת תקשורת המתקדמת ביותר בישראל. בבית בישראל יש בממוצע יותר מ-7 מכשירים מחוברים לאינטרנט, ועוד כ-2.5 טלוויזיות, מה שהופך את חווית התקשורת שלנו למורכבת. HOT FiberBox מחברת בין כל המכשירים והמסכים בבית, מחברת בין עולמות הטריפל והופכת למעשה כל טלוויזיה לחכמה. הפלטפורמה הפתוחה תאפשר לנו להיות חדשניים יותר, ולהשיק בהמשך עוד אפליקציות ושירותים מתקדמים ביניהם: Multi-screen, דפדפן, Facebook בטלוויזיה, ועוד".
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share