Telecom News - כספומט הביטקוין Robocoin מנצח את כספומט Lamassu במירוץ לישראל

כספומט הביטקוין Robocoin מנצח את כספומט Lamassu במירוץ לישראל

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> כספומט הביטקוין Robocoin מנצח את כספומט Lamassu במירוץ לישראל
חשיפה בלעדית: כספומט הביטקוין הראשון בישראל יופעל כבר בימים הקרובים בתל-אביב
מאת: מערכת Telecom News, 13.3.14, 16:15Robocoin

באוקטובר 2013 פרסמנו ראשונים בארץ - כאן, שחברת Lamassu עומדת להביא כספומט ביטקוין, שיוצב ב"שגרירות הביטקוין" בת"א. אולם, היום מסתבר, שבמירוץ של הכספומטים לביטקוין בדרך לישראל, מנצחת דווקא החברה האמריקאית Robocoin.

היזם א"ב (השם שמור במערכת ויפורסם בשבוע הבא) מחברה בשם ג"ד (שם החברה שמור במערכת ויפורסם בשבוע הבא ביום ההפעלה), מביא לארץ את כספומט הביטקוין האיכותי יותר והמתקדם (לדבריו) של חברת Robocin.

כספומט זה יוצב כאמור בשבוע הבא במרכז ת"א. בהמשך יוצבו כספומטים נוספים ע"י חברה זו ברחבי הארץ.

Robocin הייתה החברה הראשונה בעולם להציב כספומט ביטקוין והיא עשתה זאת בוונקובר קנדה, כפי שדיווחנו - כאן. כספומט זה התפרסם ברחבי העולם לאחר ביצוע "תרגיל עוקץ" שנערך עליו, כפי שחשפנו - כאן, בו הפסידו מפעיליו עמלות של טרנזקציות ביטקוין בשווי של מיליון דולרים בחודש. יש לקוות, שהחברה הישראלית הפיקה לקח מתרגיל העוקץ הזה. 

ההפצה בישראל של הכספומט הזה נעשית בו זמנית ב- 10 מדינות במקביל ברחבי העולם. זאת, לאחר שכבר הוצבו כספומטים של Robocoin בכמה ערים בקנדה וגם בארה"ב למשל באוסטין טקסס ובסיאטל כפי שדיווחנו - כאן.

הכספומט של Robocoin מתקדם יותר מהכספומט של Lamassu מאחר שהוא מאפשר קניה ומכירה של ביטקוין גם יחד, יכולת סריקת תעודת זהות וזיהוי משתמשים. המכשיר כפוף לחוק נגד הלבנת הון בארה"ב ובקנדה. המכשיר של Lamassu הוא (לטענת מתחריו) פחות איכותי כי הוא מהווה למעשה מכונה אוטומטית למכירת ביטקוין בלבד.

ראוי לציין, שכרגע נערכת בעולם תחרות גדולה מאוד בין החברות המספקות כספומטים לביטקוין כדי להגיע לכמה שיותר מדינות בעולם ולהתבסס בהן ראשונות, כדי לתפוס פלחי שוק גדולים, כפי שדיווחנו כאן



 
 
Bookmark and Share