Telecom News - קורס אקדמי ראשון בישראל המוקדש כולו לעולם הביטקוין

קורס אקדמי ראשון בישראל המוקדש כולו לעולם הביטקוין

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> קורס אקדמי ראשון בישראל המוקדש כולו לעולם הביטקוין
בלעדי: פרופ' שמואל איציקוביץ, דיקאן ומייסד ביה"ס למדעי המחשב במסלול האקדמי - המכללה למינהל בראשון לציון, הוא הראשון בישראל המעביר קורס אקדמי שלם המוקדם לביטקוין, בהשתתפות מיטב המומחים מהאקדמיה ומעולם היזמות לביטקוין בישראל. 
מאת: אבי וייס, 22.3.14, 23:30

פרופ' שמואל איצקוביץ
​במהלך הסמסטר הנוכחי מעביר פרופ' שמואל איציקוביץ (בתמונה), דיקאן מייסד של ביה"ס למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל, סמינריון לתלמידי שנה ג' בביה"ס, בנושא האלגוריתמיים החישוביים בכלכלה הדיגיטלית ובפרט בביטקוין.

בסמינריון זה מוצגות עבודות עדכנייות בתחום זה ובין היתר, פרוטוקולי הביטקוין ודומיו, מגבלותיהם ודרכים לשיפורם. תכנית הסימנריון מצויה כאן

הסמינריון מבוסס בחלקו הראשון על הרצאות אורחים כגון: פרופ' אביב זוהר מהאוניברסיטה העברית על עבודתו המשותפת בנושא זה עם משה בביוף, זהר דובינסקי וסיגל אורן. כמו כן,  יונתן סומפולינסקי על עבודתו המשותפת עם פרופ' אביב זוהר. ובנוסף, מני רוזנפלד על עבודותיו בתחום הכרייה, וגם פרופ' אלי בן ששון מהטכניון על מחקריו ופיתוחיו בתחום זה ועוד.

בחלקו השני מציגים הסטודנטים מגוון עבודות מחקריות ומאמרים אחרים העוסקים בטכנולוגיות המטבעות הדיגיטליים.

פרופ' שמואל איציקוביץ, שייסד את ביה"ס למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל ועמד בראשו עד לפני כ-3 שנים: "מאז ראשית ימיו של ביה"ס הקפדנו ושקדנו להקנות לתלמידינו ידע תיאורטי ויישומי עדכני ביותר בתחומי פיתוחי התוכנה השונים. כך, גם עתה, בהכנסנו לעידן הכלכלה הדיגיטלית בכלל והמטבעות הדיגיטליים בפרט, מצאנו לנכון להעביר לתלמידינו את הידע במדעי המחשב הרלבנטי לתחום זה. זהו תחום חדש והעבודות המחקריות בתחום זה עדיין מועטות יחסית. אנו מצפים, שתלמידינו ישתלבו ובהמשך השנים חלקם אף יובילו את המחקר בנושא זה".
 
ביטקוין
 



 
 
Bookmark and Share