Telecom News - Growth hacking - גישה חדשה להצלחה נחשפת לסטארטאפיסטים בת"א

Growth hacking - גישה חדשה להצלחה נחשפת לסטארטאפיסטים בת"א

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Growth hacking - גישה חדשה להצלחה נחשפת לסטארטאפיסטים בת"א
Growth hacking - גישה חדשה להצלחה נחשפת לסטארטאפיסטים בת"א
מאת: מערכת Telecom News, 7.4.14, 17:00Growth Republic Logo
  
החברה הבריטית-פולנית Growth Republic קיימה במכללה האקדמית תל אביב-יפו אירוע בנושא Growth hacking במסגרתו ניתנו לסטארטאפיסטים טיפים וכלים מעשיים בתחום ה-Growth hacking, שיטת שיווק חדשה, זולה וזריזה.
 
באירוע, שנערך במכללה האקדמית תל אביב-יפו, התקיימו הרצאות ופאנל בו נטלו חלק: יאצק בלאוט, נציג חברת Growth Republicחיות יוגב, מנכ"לית Gaia-VSM, רועי פוברצ'יק, יועץ שיווקי ושירה אייבל, מנכ"לית Hunter & Burd.
  
ד"ר אייל בנימין הציג את פרויקט ה-starthub של המכללה, שמטרתו להקנות לסטארטאפיסטים יכולות וידע על מנת שיצליחו להגיע לשוק: "הסטארטאפ שלך מסובך יותר מהברך שלך, כמו שלא תטפל בברך שלך אצל מישהו שלמד מיו טיוב מה לעשות אל תעשה את זה עם הסטארט אפ שלך".
 
יאצק בלאוט דיבר על Growth Hacking ועל משמעויותיו: "זו צורת חשיבה. אלה אלף דברים קטנים, שאתה עושה למוצר שלך, שגורמים לצמיחה. זו דרך חכמה להתמודד עם הדברים. כל אחד יכול לעשות את זה. צריך פשוט להיות יצירתי".
 
הוא תיאר את "המשפך" של השגת לקוחות מנקודת ראותו: רכישה – אקטיבציה – קנייה חוזרת או חזרה – קבלת ערך – הפניה. הכלים בהם הוא המליץ להשתמש: פוסטים של אורחים, ebook, מעקב אחרי נושאים רלוונטיים באינטרנט, כלים ליח"צ חינמי ועוד.
 
שירה אייבל דיברה על פעילות ב- Social ונתנה טיפים כגון קידום אחרים על מנת שהם יקדמו אותך בחזרה וכן על מה שיניע את "המשפך": "כשאתה מבין מה מניע את הלקוחות שלך אתה מגדיל את המשפך".
 
חיות יוגב, מנכ"לית Gaia ביטאה מסר ברור: "תפקיד השיווק הוא לייצר הכנסות ולבנות את תפיסת המותג. הדרך לעשות זאת היא לבנות אסטרטגיית שוק הבנויה על 4 שאלות יסוד, שניתן לענות עליהן רק באמצעות מחקר מקיף: מהו המוצר מהעיניים של הלקוח, איזו קטגוריה אנחנו מובילים, מי הלקוחות הראשונים והמשניים, שנכון להתמקד בהם ומה הערך, שיניע את הלקוחות".
 
רועי פוברצ'יק: "כדי להצליח צריך להביא את המוצר הנכון לקהל הנכון בדרך הנכונה ביותר. על הסטארטאפיסטים למצוא את הקהל הנכון, להשתמש בפידבקים שלהם ולתת להם ערך אמיתי".
 
לקראת סיום התקיים פאנל בו נענו שאלות מהקהל בנושאים כגון: היכן נכון להשיק אפליקציה ואיך לשווק באמצעות אי מיילים. 

תמונות מהאירוע:
מימין לשמאל שורה ראשונה: חיות יוגב, רועי פוברצ'יק, ארלין מרום.
מימין לשמאל שורה שנייה: הפאנל, שירה אייבל, יאצק בלאוט.
 
תמונה מהכנס
תמונה מהכנס
תמונה מהכנס
תמונה מהכנס
תמונה מהכנס
תמונה מהכנס



 
 
Bookmark and Share