Telecom News - מצדיעים לחדשנות – אירוע Think Next

מצדיעים לחדשנות – אירוע Think Next

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> מצדיעים לחדשנות – אירוע Think Next
מצדיעים לחדשנות – אירוע Think Next
מאת: חיים חביב, 8.4.14, 23:13Think Next

מיקרוסופט ישראל פתחה את אירוע החדשנות 2014 Think Next בתצוגה מרהיבה של  35 טכנולוגיות מרתקות, בהן: תלת ממד, מציאות רבודה, ממשקי משתמש טבעיים, בידור, משחקים ורובוטיקה. כולן מבית מדרשן של חברות הזנק ישראליות, מוסדות אקדמיה ומעבדות מיקרוסופט בעולם.
 
זו הפעם השישית, שמרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל השיק (7.4.14) את אירוע החדשנות השנתי Think Next 2014. באירוע רב- משתתפים בנמל תל אביב נחשפו כ-1,800 מוזמנים מתעשיית היי-טק, מפתחים, מנהלי פיתוח, טכנולוגים, יזמים וחברות הזנק, קרנות הון סיכון, סטודנטים וחוקרים מהאקדמיה למגוון טכנולוגיות חדשניות, שחלקן עשויות לשנות על חיינו כבר בשנים הקרובות.

בשיתוף עם קרן מיקרוסופט ונצ'רס, בסימן 'חדשנות בטכנולוגיה – ללא גבולות' הופגנו יכולותיה הייחודיות של התעשייה הישראלית לפרוץ גבולות באמצעות יצירתיות מקורית ובלתי נדלית. הברכות על היוזמה הברוכה מגיעות לחברת מיקרוסופט, יוזמת אירועי ,Think Next אך ההצדעה וההוקרה נתונות ליזמים הישראליים הצעירים, שהפגינו יצירתיות ומקוריות בפני בכירי מיקרוסופט העולמית וראשי תעשיית ההיי-טק הישראלית, שבחנו מקרוב, בעיון רב ובסקרנות, את היזמים הישראליים ואת חידושיהם.

באירוע נחשפו כ-35 טכנולוגיות חדשות: כמחציתן של סטארטאפים ישראלים ומהאקדמיה, שנבחרו במסגרת פעילותה של מיקרוסופט ונצ'רס בקהילת היזמים המקומיים והאקדמיה. והמחצית השנייה- טכנולוגיות פרי הפיתוח של מרכזי המו"פ של מיקרוסופט ברחבי העולם ובישראל.

יורם יעקובי, מנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל: "התעשייה הישראלית מפגינה באירוע חדשנות בכמה מהתחומים הטכנולוגיים החמים ביותר בעולם וביניהם: תלת ממד, מציאות רבודה, ממשקי משתמש טבעיים, בידור, משחקים, רובוטיקה, למידה חישובית (Machine Learning) ועוד. הפיתוחים הללו מעצימים את יכולות המשתמש ומעשירים את חייו באמצעות כלים ידידותיים, שיהיו זמינים בקרוב לכל. כך לדוגמה, כלים חדשים יאפשרו לכל אחד לפתח אפליקציה בלי כל ידע בתכנות. כל אחד יוכל לעצב בקלות אובייקט 3D ולהדפיסו ועוד. אני מקווה, שהחשיפה, שמקבלים סטארטאפים בפני משלחות מחו"ל ובכירי התעשייה בארץ, תסלול את דרכם להצלחה בשוק העולמי".  

אורח הכבוד של האירוע היה השנה הארי שום (Harry Shum) סגן נשיא בכיר, מנהל המחקר העולמי והטכנולוגיה של מיקרוסופט האחראי על התווית האסטרטגיה הטכנולוגית של מיקרוסופט ועל גוף המחקר Microsoft Research המתמחה במחקר בסיסי ומחקר יישומי בתחום מדעי המחשב והנדסת תוכנה. זה גוף מחקר מהגדולים בעולם בתחומו, המעסיק 850 חוקרים ב-10 מעבדות ברחבי העולם לרבות ישראל. 

אירוע  Think Nextהפך בשנים האחרונות לאחד מהאירועים הטכנולוגים המובילים בישראל ואף אומץ במקומות נוספים בעולם (הודו, סין וארה"ב). האירוע משרת את מאמציה של מיקרוסופט לקידום תעשיית ההיי-טק בישראל ובמיוחד את תרבות הסטארטאפים שלה.

מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל (חיפה, הרצליה) פועל כמרכז מו"פ אסטרטגי של מיקרוסופט העולמית, הראשון מחוץ לגבולות ארה"ב. בראש מרכז המו"פ עומד יורם יעקובי והוא מעסיק מאות מהנדסים וחוקרים בתחומי הענן, מודיעין עסקי, התאמה אישית של חוויית המשתמש ועוד. 
חדשנות



 
 
Bookmark and Share