Telecom News - "הרשת האפלה" הפכה לאפלה יותר עם מנוע חיפוש חדש דמוי גוגל

"הרשת האפלה" הפכה לאפלה יותר עם מנוע חיפוש חדש דמוי גוגל

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> "הרשת האפלה" הפכה לאפלה יותר עם מנוע חיפוש חדש דמוי גוגל
"הרשת האפלה" הפכה לאפלה יותר עם מנוע חיפוש חדש דמוי גוגל
מאת: מערכת Telecom News, 18.4.14, 19:45TOR

עלה לרשת העמוקה מנוע חיפוש חדש, שמטרתו להקל על חיפוש סמים, כלי נשק וכרטיסי אשראי גנובים ולהביא לרכישה מהירה שלהם - הגוגל של הרשת האפלה.

עם האתרים הרבים של סמים ,כלי נשק, כרטיסי אשראי גנובים ועוד, שמאכלסים את "הרשת האפלה", אין פלא, שמישהו פיתח מנוע חיפוש כדי להקל על המשתמשים למצוא את מבוקשם במהירות ובנוחות.

המנוע נקרא Grams והלוגו שלו צבוע בצבעי גוגל כפי שניתן לראות בתמונה להלן:

TweakTown image news/3/7/37141_1_the_dark_web_just_got_darker_with_a_new_google_like_drug_search_engine.jpg
יש כפתור חיפוש  I Feel Lucky למוצרי איכות...

המנוע פותח כדי להנגיש את השווקים הבלתי חוקיים ע"י אדם המכונה Gramsadmin 

המנוע http://grams7enufi7jmdl.onion  הושק בשבוע שעבר בבטא וניתן להגיע אליו דרך הדפדפן האנונימי Tor המשמש לכניסה לרשת העמוקה. (אגב, יש עוד 3 דפדפנים חלופיים לדפדפן האנונימי Tor לכניסה אנונימית לרשת האפלה). בכל מקרה, לא ניתן כמובן להיכנס ל"רשת האפלה" באמצעות גוגל.

כפי שניתן לראות בצילום המסך להלן, התוצאות מופיעות עם המוצרים המבוקשים, שם הספקים ומיקומם בעולם והמחירים הם בביטקוין, דולרים, יורו וליש"ט, כפי שניתן לראות בצד שמאל למעלה. המנוע מחפש ב-8 שוקי סמים: Agora, BlackBank, C9 - Cloud Nine, Evolution, Mr. Nice Guy, Pandora, The Pirate Market,  SilkRoad2 ומשמש גם מדריך לקונה. בנוסף הוא סורק אתרים לממכר נשק.

מפתח מנוע החיפוש אמר:
 
I noticed on the forums and reddit people were constantly asking ‘where to get product X?’ and ‘which market had product X?’ or ‘who had the best product X and was reliable and not a scam?’  I wanted to make it easy for people to find things they wanted on the darknet and figure out who was a trustworthy vendor

המפתח רוצה בעתיד לכלול גם חוות דעת של לקוחות ופרופילים של ספקים וגם להשתמש בשיטת הפרסום של אתרים כמו בגוגל. אך לא בטוח, שהתכנית תצא לפועל כאשר ה-FBI יקיש על דלתו...

המנוע נחשף לראשונה אמש ב-Wired.
 
TweakTown image news/3/7/37141_2_the_dark_web_just_got_darker_with_a_new_google_like_drug_search_engine.jpg
רשימת כלי נשק המתקבלת במנוע החיפוש:
GRAMS



 
 
Bookmark and Share