Telecom News - בינת תקשורת חשפה בבינת אקספו 2014 את Bynet Agility Cloud Platform

בינת תקשורת חשפה בבינת אקספו 2014 את Bynet Agility Cloud Platform

דף הבית >> חידושים הכרזות >> בינת תקשורת חשפה בבינת אקספו 2014 את Bynet Agility Cloud Platform
בינת תקשורת חשפה בבינת אקספו 2014 את Bynet Agility Cloud Platform  
מאת: מערכת Telecom News, 24.4.14, 16:30אלון בן-צור

זו מערכת ענן חדשנית המשלבת סביבות ענן פרטי, ציבורי-מקומי וציבורי-בינלאומי, כאשר אמש נחתם הסכם גם עם גוגל, והיא לכן כבר מציעה שימוש בשירותי Amazon AWS, Cisco Powered, Google Cloud Platform  

בפתיחת כנס/תערוכת Bynet Expo 2014 , אליו הגיעו יותר מ-4,000 מבקרים (עם 70 חברות מציגות ב- 110 עמדות תצוגה וציוד בהיקף של כ- 50 מיליון ש"ח), חשפה היום בינת תקשורת מקבוצת רד-בינת את –   Bynet Agility Cloud Platform מערכת ניהול ענן במודלי חודי וחדשני, שצפוי לייצר מהפכה בהיקף העברת תשתיות מחשוב לענן בארגונים רבים במשק. המערכת פותחה בהשקעה של מיליוני ש"ח בשיתוף חברת CSC. מערכת ניהול הענן מתבססת, בין השאר, על סדרה של הסכמי שיתוף פעולה עם חברות בינלאומיות המספקות פתרונות בתחום. נכון להיום תומך Bynet Agility Cloud Platform בפעילות מול AWS של אמזון, ,Cisco-Powered של סיסקו ו- Google Cloud Platform של גוגל ומתוכנן לתמוך בהמשך גם בסביבות Azure של מיקרוסופט. המערכת תהיה למעשה ענן ה-Cisco Powered הראשון בישראל.

המערכת משלבת סביבות ענן פרטי, ציבורי-מקומי וציבורי-בינלאומי תוך יכולת עבודה היברידית שקופה ומאובטחת בין הסביבות בכל עת. צריכת השירות  נעשית בצורה אוטומטית ובשירות עצמי על ידי הלקוח עצמו.

בינת  השיקה בכנס פתרונות נוספים בענן, בהם שירות IAAS, PAAS ושירותי טלפוניה ו-Collaboration מתקדמים.

אלון בן צור, (בתמונה) מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: "המהפכה הווירטואלית החלה בעשור הקודם כאשר בוצעה הפרדה בין שכבת התוכנה לשכבת החומרה הארגונית, וניתן היה ליצור מחשבים ושרתים וירטואליים על גבי תשתית חומרה מאוחדת, מבלי להזדקק לחומרה ייעודית. מהפכה זו אפשרה לעולם לעבור לעידן הענן, בו אין חשיבות למיקום החומרה, וניתן לספק שירות מכל מקום ולכל מקום. היום אנו חושפים את מה שלדעתנו מייצג את 'מהפכת הגל השלישי – NGI – Next Generation Infrastucture' - מעבר שקוף בין תצורות ענן שונות, שמאפשר לעסקים להתנהל בגמישות ובביטחון מקסימליים בכל הקשור לתפעול עסקיהם. השימוש ב- Bynet Agility Cloud Platform מייתר הקצאת כוח אדם ומשאבים ארגוניים אחרים לניהול יומיומי של שירותי הענן, תהליכי ההגירה לענן ומעבר המידע בין תצורות הענן השונות, מהשלא היה אפשרי עד היום. אנו גאים להוביל את הארגונים בישראל לעידן הענן האמיתי, שבו לא נדרש הארגון לעסוק בתפעול משאביו, אלא יכול להתרכז בליבת עסקיו ובשירות לקוחותיו".

המעבר לענן לווה עד היום בהסתייגויות רבות מצד ארגונים, בעיקר במגזרים פיננסיים וביטחוניים, שחששו לאחסן בענן מידע שנחשב לקריטי ורגיש ועל כן בחרו לרוב להימנע ממעבר לענן, או לבצע מעבר חלקי של מידע פחות מסווג. הצורך לפעול בסביבות ענן שונות, בלי יכולת לנייד בינן מידע באופן שקוף, היה אף הוא מכשול בתהליך. כך, לדוגמא, ארגונים יכולים כיום להקים ענן פרטי המצוי במתחם הארגון (או במיקום מרוחק עליו יש לו שליטה), להתחבר לענן ציבורי המצוי מחוץ לארגון אך בתחומי מדינת ישראל (בדרך כלל עקב דרישות רגולטוריות), או להתחבר לענן ציבורי המצוי מחוץ לשטח מדינת ישראל ולייצר ענן היברידי המשלב ענן פרטי וציבורי. עם זאת, בעת שמבוצע המעבר לענן באחת מהשיטות לעיל אין לארגון יכולת לשנות את האופן בו הוא פועל בענן, ובמקרים רבים יש צורך בשינוי כזה, למשל בעת מיזוג עם חברה בינלאומית, פיתוח שירות חדש הדורש מודל שונה של ענן וכד'.

Bynet Agility Cloud Platform הוא פתרון מלא המאפשר לחברות בכל גודל לעבור לפעילות במודל ענן, כאשר הבחירה באחד מ-4 המודלים העיקריים (פרטי, ציבורי מקומי, ציבורי בינלאומי והיברידי) ניתנת לשינוי בכל עת. בינת יכולה להציע זאת בזכות שילוב בין תשתית עצמאית של בינת ושיתופי פעולה בינלאומיים עם הספקים המובילים בתחום שירותי הענן.

כך זה יעבוד: ראשית יבחר הלקוח באיזה מודל הוא מעוניין לפעול (ענן פרטי, ציבורי-מקומי, ציבורי-בינלאומי או שילוב של מודלים אלו). בינת תבצע עבורו את ההגירה לענן על פי המודל שנבחר: הקמת דאטה סנטר במתחם שלו, הגירה לענן המצוי במתחם הדאטה סנטר של בינת או קישור באמצעות בינת לספק ענן בינלאומי. יחודו של השירות הוא במתן אפשרות לנהל את הענן של הלקוח ביותר ממודל אחד (למשל ענן פרטי במתחם הלקוח בו מאוחסנים נתונים רגישים, וענן בינלאומי המשמש לאספקת השירות אותו הוא מציע ללקוחותיו), כאשר בינת מבצעת את ניהול התהליך ללא צורך בהקצאת משאבים אנושיים מצד הלקוח. בכל שלב יכול הלקוח לעבור ממודל ענן אחד לאחר, לשלב בין המודלים ואף להחליף בין ספקי הענן הבינלאומיים, כאשר בינת תבצע עבורו את המעבר. 

השירות פונה ללקוחות Enterprise ו-SME, אך גם מאפשר לחברות פיתוח מוצרים להיעזר בפלטפורמה מודולרית, שתסייע להן לפתח, להשיק ולתחזק מוצרים בענן, כאשר מיקום הענן ומשאביו יכולים להשתנות לפי דרישה בכל נקודה במהלך ניהול המוצר, וניהול תשתית הענן יכולה להתבצע באמצעות בינת. בבינת מבטיחים, שתהליך המעבר המלא לענן בכל אחת מהתצורות שתוארו לעיל לא יעלה על חודש".

ענן
 
 



 
 
Bookmark and Share