Telecom News - Spondoolies-Tech מישראל מייצר מחשבי כריית מטבעות של הדור הבא

Spondoolies-Tech מישראל מייצר מחשבי כריית מטבעות של הדור הבא

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> Spondoolies-Tech מישראל מייצר מחשבי כריית מטבעות של הדור הבא
Spondoolies-Tech מייצר מחשבי כריית מטבעות דיגיטליים של הדור הבא
מאת: מערכת Telecom News, 4.5.14, 17:00Spondoolies-Tech

חברת ההזנק הישראלית נכנסה לנישה בתחום בניית יחידות כרייה של מטבעות וירטואליים המתמקדות בצריכת אנרגיה נמוכה לנוכח התנודתיות בערכי מטבעות ועליית הקושי בכרייה. זאת, כדי שהכריה תהיה משתלמת לכורים.

הסטארטאפ הישראלי Spondoolies-Tech מקריית גת פועל בנישה מבטיחה של בניית ציוד כרייה הצורך אנרגיה נמוכה, כדי שלכורי המטבעות הקריפטוגרפים יהיה משתלם לכרות לנוכח התנודתיות בערכם, העלייה בקושי של הכרייה ועלייה במחירי חשבונות החשמל.

הסטארטאפ, שקיבל מימון מקרן ההון הישראלית Genesis Partners, מוכר עכשיו את SP10 Dawson שתי יחידות 1.4TH/s 1,250W ב-7,995 דולרים ויש לו תכניות גדולות ליחידות דאטה-סנטר חסכוניות של הדור הבא. החברה מקבלת כמובן גם תשלומים בביטקוין.

החברה מצפה, שה-RockerBox דור-שני שלה יפעל על 0.34W ל-GH/s וה-PickAxe דור-שלישי יפעל על 0.1W ל-GH/s. למרות שמספרים אלה הם תוכניות, הרי לנוכח נושא מחירי צריכת החשמל הם יכולים להיות מוצרים משתלמים.

הזמנות לאוגוסט 2014 לדור-שני SP30 Yukon הם 20,995 דולרים לחבילה של 3 מכונות 5.4TH/s לס"ה כ-16TH/s עם צריכת כוח של  7,500W

אגב, החברה מחפשת כעתVLSI Designer 
כישורים: בוגר/ת טכניון בציונים טובים, 5 שנות נסיון רלוונטיות ב- ASIC deign experience, נסיון ב-Verilog design, ונסיון ב-FPGA - יתרון.
 
ביטקוין כרייה
 

 



 
 
Bookmark and Share