Telecom News - אתר הסחר "שילוב מתוק" למשלוח זרי ממתקים בארץ ולחו"ל מקבל ביטקוין

אתר הסחר "שילוב מתוק" למשלוח זרי ממתקים בארץ ולחו"ל מקבל ביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> אתר הסחר "שילוב מתוק" למשלוח זרי ממתקים בארץ ולחו"ל מקבל ביטקוין
אתר הסחר "שילוב מתוק" למשלוח זרי ממתקים בארץ ולחו"ל מקבל ביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 5.5.14, 16:15שילוב מתוק

את המהלך הוביל הסטארטאפ הישראלי HashWare, שחרט על דגלו, בין היתר, להטמיע תשלומים בביטקוין אצל כמה שיותר עסקים בארץ בשיתוף חברת Coincommerce המבצעת את הסליקה וקבלת התשלומים.
 
יותר ויותר עסקים בארץ ואנשי מקצוע מתחילים לקבל תשלומים בביטקוין. בימים האחרונים דיווחנו על קבלת ביטקוין אצל עסקים כמו רשת הרהיטים הגדולה "רהיטי קיבוץ השלושה", רשת לציוד גינון וצמחים "הידרו-שופ", הסטארטאפ לציוד כריית מטבעות דיגיטליים – Spondoolies-Tech, והנה גם אתר הסחר הגדול "שילוב מתוק" מצטרף לעולם הביטקוין כדי להגיע לאוכלוסיית יעד חדשה המשתמשת במטבע הווירטואלי. "שילוב מתוק" גם תורמת לקהילה על ידי העסקת עובדים נפגעי נפש מעמותת אנוש.

"שילוב מתוק" מאפשרת משלוחים בכל רחבי הארץ וגם לארה"ב של זרי שוקולד ומממתקים.

החברה מעצבת מגוון עצום של פרחים וזרים משוקולד משובח בטעמי חלב, מריר ולבן, שמיוצר בעבודת יד במיוחד עבורה. ניתן לשלב גם סוכריות גומי במגוון צורות וצבעים ופרלינים איכותיים מחו"ל.החברה מעצבת גם זרי בלונים בכל מיני דמויות מתוקות, זרי פירות ייחודיים ומגשי פירות חתוכים.

זרי השוקולד מהווים שי לכל אירוע ולכל גיל הן בחוג הפרטי והמשפחתי  (חגים, ימי הולדת, מסיבות רווקים, לידות ועוד) והן בזירה העסקית (כנסים, חגיגות השקה, אירועי פתיחה, מתנות ללקוחות ולספקים ועוד).

את המהלך להצטרפותה של חברת "שילוב מתוק" לעול המטבעות הדיגיטליים הוביל הסטארטאפ HashWare, שפועל להטמעת המטבעות בעסקים ואצל אנשי מקצוע בארץ בשת"פ עם חברת Coincommerce לסליקת התשלומים.
 
כאן מקבלים ביטקוין
 
 צילום תמונה תחתונה: ש. וייס
 
,
 



 
 
Bookmark and Share