Telecom News - האוניברסיטה של התיב"ם (תכנון וייצור באמצעות מחשב) יוצאת לדרך

האוניברסיטה של התיב"ם (תכנון וייצור באמצעות מחשב) יוצאת לדרך

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> האוניברסיטה של התיב"ם (תכנון וייצור באמצעות מחשב) יוצאת לדרך
תחום התיב"ם שהוא חלק מעולם ה- PLM (ניהול מחזור חיי המוצר) עובר את המהפכה המתרחשת בכל עולם המחשוב: המעבר לענן. לכן צריך "אוניברסיטה" כדי ללמוד על המעבר הזה. כנס 2014 Solid Edge University יוצא לדרך השבוע (בארה"ב).
מאת: אבי וייס, 11.5.14, 18:25צבי פויר

השבוע  יפתח בארה"ב (באטלנטה) כנס בשם "האוניברסיטה לתחום ה- (PLM (Product Lifecycle Management" של חברת סימנס, תחת הכותרת: Solid Edge University 2014חברת מקיט מערכות (מובילת תחום ה-PLM בישראל, מקבוצת מלם-תים) בהובלתו של זאב קרויזמן, מנכ"ל מקיט מערכות, מייצגת את סימנס בתחום זה בישראל, וצבי פויר, הוא מנכ"ל סימנס ישראל (בתמונה). 

מטרת הכנס לבצע עדכון של הקהילה המקצועית העוסקת בתיב"מ (תכנון וייצור באמצעות מחשב = CAD) לגבי המגמות החדשות בתחום, החל מהמעבר לענן וכלה בשימוש במדפסות תלת-ממד (3D). 
עולם ה-PLM אותו מובילה סימנס עובר את המהפכה בה נמצא עולם ה-ICT: וירטואליזציה, ענן, וטכנולוגיות חדישות דוגמת מדפסות 3D, תכנון ב-3D, הפקת נתונים מ-Big data, תכנון וייצר פתרונות ל-(IoT (Internet of Things, רובוטיקה ועבודה בכלים חדשים לרבות בכלים המבוססים על קוד פתוח לתוכנה וחומרה עם שימוש בעולם החדש של ה-Crowd - Sourcing

בנוסף, פתרונות, שהיו בעבר נחלת החברות הגדולות ביותר בעולם, הופכים לנחלת כל עסק גם ברמת ה-SMB. גם עסק קטן יכול לפתח ולייצר מוצרים ברמה של ארגון ענק. זאת, משום שהימים בהם עסק קטן עד בינוני היה עסק שכונתי, עירוני או מדינתי - נגמרו. עסקים רבים רואים את עצמם כנותני שירות לכל העולם (בעיקר דרך רשת האינטרנט) ולכן הם מתחרים מול עסקים דומים להם בכל העולם. כך, הפכנו ל"חברה גלובלית". התחרות של כל עסק היא מול כל העולם. פעם עסקים התמודדו מול המתחרים שלהם בשטח הטריטוריאלי הקרוב אליהם. כיום הם נתקלים בתחרות המגיעה מכל כיוון. זו בדיוק הסיבה מדוע הם זקוקים לכלים מתקדמים, שהיו בעבר רק אצל "הגדולים". 

לכן, כל הכלים של 
CAD (תכנון בעזרת מחשב), שהיו עד כה רק על מחשב השולחני, מתחילים לנוע לענן. ברור, שזה הכיוון בגלל העלייה בחשיבותה של העבודה הקבוצתית, העבודה מרחוק והחלפת המידע, שניתן לבצע בקלות וביעילות יותר בענן. זה תהליך של מעבר הדרגתי המחייב הכשרת העוסקים במלאכה למעבר ההיסטורי החשוב הזה. יתר על כן, הנושא של תשלום חודשי בגישת ה-SaaS הוא מאוד אטרקטיבי לחברות, שקצרות במזומנים, או זקוקות לתוכנות וכלים לזמן קצר, או לכלים לקבוצות חדשות, או להרחיב יכולות של קבוצת תכנון קיימת לזמן קצר. זה מספק עולם חדש של פיתוח יכולות ויש להכשיר את אנשי המקצוע איך להתמודד עם העולם החדש הזה. 

בנוסף, צפויה הכרזה על גרסה חדשה של Solid Edge, גרסה 7 (ST7) ויכולות חדשות למפתחים, לרבות בכלים המבוססים על המערכות של מיקרוסופט (קרויות בשם FEMAP). בין היתר, תערוך סימנס בפעם הראשונה באירוע בינלאומי כזה "מבחני הסמכה" ל-SolidEdge Certified והמבחנים יהיו על גרסת 
Solid Edge ST6 ללא ספק, אירוע 2014 Solif Edge University יספק את המענה המקצועי לקהילה העצומה של המפתחים, המנהלים, היועצים ושאר אנשי המקצוע בתחום ה-PLM. 

הכותב יהיה אורח Siemens ומקיט מערכות 
בכנס Solid Edge 2014 באטלנטה.
3D printer



 
 
Bookmark and Share